Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu
43-143 Lędziny ul. Lędzińska 24


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami w pełnym zakresie
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji finansowej z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finasowych
  • sporządzanie planów finansowych, analiza wykonywania budżetu
  • sprawozdawczość w zakresie finasów oraz statystyki GUS
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników w tym: akta ozsobowe, upowaznienia, sprawy socjalne, ewidencja czasu pracy
  • prowadzenie spraw dotyczących wynagrodzeń pracowników w tym: sporządzanie listy płac, karty wynagrodzeń, karty zasiłkowe
  • rozliczenie z Zakladem Ubezpieczeń Społecznych w tym: sporządzanie deklaracji, rozliczenia z Urzędem Skarbowym w tym naliczenia podatku
  • prowadzenie ksiąg inwentarzowych
  • prowadzenie planu zadaniowego
  • sporządzanie naliczania odpisu na ZFSS


Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu. Praca przy użyciu komputera, korzystanie z internetu i urządzeń biurowych ( kserokopiarka, skaner, fax). Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświetlenie stanowiska pracy: naturalne i sztuczne. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Praca w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie (decydująca data wpływu do sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bieruniu) nie będą brane pod uwagę.
List motywacyjny oraz każde oświadczenie maja być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefoniczne bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty po ukończonym naborze można odebrać w terminie 3 miesięcy, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem " Nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Powiatowy Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Bieruniu".
Sposób naboru: weryfikacja dokumentów, rozmowa kwalifikacyjna z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Bieruniu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 lat praktyki w księgowości w komórkach finansowych administracji publicznej dla osoby z wykształceniem średnim, lub co najmniej 3 lata praktyki w ksiegowości dla osoby z wykształceniem wyższym
  • Znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, budżetowej, prawo zamówień publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera w środkowisku WINDOWS
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość systemu FK, BUDŻET RB2 - firmy REKORD SI sp.z o.o.
  • znajomość programu PŁATNIK przekaz elektroniczny dokumentów do ZUS
  • znajomość zasad księgowania rozliczeń budżetowych jednostek sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad naliczenia i rozliczenia wynagrodzeń w sferze budżetowej
  • umjejętność obsługi pakietu MS Office
  • rzetelność i umiejętność analitycznego myślenia
  • posiadanie prawa jazdy kat.B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/09/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi