Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie

Małopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie
31-002 Kraków, ul. Kanonicza 24

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości Urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, przede wszystkim w oparciu o przepisy odnoszące się do sfery gospodarki finansów publicznych oraz prawo zamówień publicznych
  • Odpowiedzialność za kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • Przygotowywanie planów finansowych oraz ich projektów
  • Wykonywanie dyspozycji dotyczących środków pieniężnych Urzędu
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz budżetowych
  • Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych, będących w dyspozycji Urzędu
  • Prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej
  • Obsługa finansowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowych, zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji
  • Zapewnienie prawidłowości rozliczeń budżetowych, w tym m.in.: dotacji celowych, podatków, zobowiązań ZUS, rozliczenia projektów UE
  • Organizowanie pracy i pełnienie nadzoru merytorycznego nad wykonywanym zakresem czynności podległego pracownika


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań:
1. praca administracyjno - biurowa,
2. praca w siedzibie urzędu - stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku,
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
1. narzędzia pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, fax oraz inne urządzenia i materiały biurowe,
2. budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo z powodu barier architektonicznych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty niespełniające wymogów formalnych oraz oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną telefonicznie poinformowani o jego terminie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje dostępne są pod numerem tel. 12 370 - 83 -29 lub 728 899 784.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne - spełnienie wymagań w zakresie wykształcenia i stażu pracy określonych w art. 54 pkt 2 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 roku ( Dz. U. 2017, poz. 2077).

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie zadań - doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, minimum 3 lata w księgowości budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie sprawozdawczości budżetowej i finansowej, prawa podatkowego, prawa zamówień publicznych i zasad wykorzystywania środków unijnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość obsługi programu WFK Finansowo-Księgowy
  • Znajomość obługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi