Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie kluczborskimPowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowy do spraw księgowości i kadr Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego46-200 Kluczbork ul. Jagiellońska 3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w pełnym zakresie
- prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki z pełną obsługą finansowo-księgową
- sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie bilansu rocznego
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych
- prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej Inspektoratu
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki
- dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
- sporządzanie naliczenia odpisu i obsługa ZFŚŚ
Warunki pracyPraca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera, oprogramowania i innych urządzeń biurowych. Obsługa komputera do 4 godzin dziennie. Siedziba Inspektoratu znajduje się na drugim piętrze budynku. Brak windy i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku. Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych i niedosłyszących i głuchoniemych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty złożone po terminie lub nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zwarte w ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Dokumenty wymagane w ofercie pracy muszą zostać opatrzone własnoręcznym podpisem i datą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe lub średnie ekonomiczne, znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, budżetowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej, umiejętność obsługi komputera , znajomość programu Płatnik.
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
Co najmniej 6 lat praktyki w księgowości w komórkach finansowych administracji publicznej dla osób z wykształceniem średnim, lub co najmniej 3 lata praktyki w księgowości w/w jednostek z wykształceniem wyższym.
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość systemu księgowego Vulcan,
- znajomość programu do sporządzania sprawozdań Bestia,
- znajomość programu do planowania i realizacji budżetu Budżet JB Plus.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-12-20
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu