Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie kluczborskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy do spraw księgowości i kadr Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

46-200 Kluczbork ul. Jagiellońska 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie gospodarki finansowej i księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w pełnym zakresie
  • prowadzenie rachunkowości budżetowej jednostki z pełną obsługą finansowo-księgową
  • sporządzanie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych, sporządzanie bilansu rocznego
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, sporządzanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej Inspektoratu
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki
  • dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
  • sporządzanie naliczenia odpisu i obsługa ZFŚŚ


Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu z wykorzystaniem komputera, oprogramowania i innych urządzeń biurowych. Obsługa komputera do 4 godzin dziennie. Siedziba Inspektoratu znajduje się na drugim piętrze budynku. Brak windy i podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku. Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych i niedosłyszących i głuchoniemych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty złożone po terminie lub nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymogi formalne zwarte w ogłoszeniu zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Dokumenty wymagane w ofercie pracy muszą zostać opatrzone własnoręcznym podpisem i datą.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe lub średnie ekonomiczne, znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, budżetowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej, umiejętność obsługi komputera , znajomość programu Płatnik.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
Co najmniej 6 lat praktyki w księgowości w komórkach finansowych administracji publicznej dla osób z wykształceniem średnim, lub co najmniej 3 lata praktyki w księgowości w/w jednostek z wykształceniem wyższym.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość systemu księgowego Vulcan,
  • znajomość programu do sporządzania sprawozdań Bestia,
  • znajomość programu do planowania i realizacji budżetu Budżet JB Plus.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi