Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Jeleniej Górze

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy do spraw prowadzenia obsługi księgowo - finansowej i kadrowo - płacowej Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego komórka księgowości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego Jelenia Góra, al. Wojska Polskiego 18 58-506 Jelenia Góra

al. Wojska Polskiego 18, 58-500 Jelenia Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości zgodnie z obowiązującą ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości.
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji
  • dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • prowadzenie gospodarki finansowej, w tym opracowywanie planów finansowych
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej
  • prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo - płacowej
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, II piętro, przy komputerze. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne
i sztuczne. Budynek bez windy, w centrum miasta, z ogólnodostępnym parkingiem, stanowiący siedzibę również innych podmiotów.
Drzwi i toalety nie dostosowane dla osób poruszających się na wózkach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- Oferty otrzymane po upływie terminu lub nie podpisane nie będą rozpatrywane.
- rekrutacja będzie się odbywała w 2 etapach.
- do 2 etapu przejdą kandydaci/ kandydatki, których oferty spełnią wymagania formalne,
o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres mailowy,
- 2 etap będzie stanowił rozmowę kwalifikacyjną z kierownikiem Inspektoratu przy udziale
komisji do spraw naboru,
- wyłonienie kandydata/ kandydatki nastąpi w oparciu o największa liczbę punktów przyznaną
przez członków komisji.
- wynik naboru kandydata /kandydatki zostanie ogłoszony na stronie KPRM.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości oraz przepisów
szczegółowych dla jednostek budżetowych,
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość zasad księgowości budżetowej i sektora finansów publicznych,
- znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej,
- znajomość przepisów w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych,
- znajomość obsługi programów kadrowo - płacowych i finansowo - księgowych.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego powiatu grodzkiego Jelenia Góra, al. Wojska Polskiego 18, II piętro pokój nr 206.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi