Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

główny księgowy

Iława, warmińsko-mazurskie

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Iławie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Iławie
14-200 Iława, ul. Tadeusza Kościuszki 33A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizowanie i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji niezbędnej dla rachunkowości budżetowej.
  • Obsługa finansowo - księgowa Inspektoratu.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  • Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych.
  • Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.
  • Kompletowanie dokumentów finansowo-księgowych, dokonywanie przelewów.
  • Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych.
  • Prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej.
  • Sporządzenie sprawozdań budżetowych, finansowych oraz innych związanych z realizacją zadań jednostki.
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wynagrodzeń pracowników jednostki.
  • Sporządzanie listy płac pracowników Inspektoratu.
  • Prowadzenie kart zasiłkowych i kart wynagrodzeń.
  • Dokonywanie zgłoszeń do ubezpieczenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników jednostki do ZUS.
  • Sporządzanie miesięcznych rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników Inspektoratu.
  • Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników Inspektoratu.
  • Sporządzanie sprawozdań statystycznych.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz wyliczenie przysługującego pracownikom urlopu wypoczynkowego.
  • Sporządzanie i podpisywanie raportów kasowych.
  • Terminowe przekazywanie potrąceń z listy płac oraz składek ubezpieczeniowych.
  • Sporządzanie rocznych informacji o dochodach i zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych - PIT-11, PIT-4R oraz PIT-8AR.
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.


Warunki pracy

- praca biurowa z dokumentami w siedzibie z wykorzystaniem urządzeń biurowych oraz komputera do 4 godzin;
- norma dobowa czasu pracy wynosi 20 godzin tygodniowo (4 godziny dziennie);
- pomieszczenie głównego księgowego zlokalizowane na parterze budynku, pomieszczenia higieniczno - sanitarne i ciągi piesze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem nadawcy i adresata z dopiskiem "oferta pracy - inspektor nadzoru budowlanego", osobiście lub za pośrednictwem poczty, w tym przypadku decyduje data stempla pocztowego.
Oferty złożone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane, nie będą również odsyłane.
Dokumenty wymagane: życiorys, list motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
Kandydaci zakwalifikowani do udziału w kolejnym etapie postępowania rekrutacyjnego zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia dlatego prosimy podać nr telefonu komórkowego.
Osoby niezakwalifikowane nie zostaną zaproszone do dalszych etapów rekrutacji a ich oferty zostaną zniszczone w ciągu 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (89) 644-81-41 lub fax (89) 648-89-44.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość oprogramowania do obsługi finansowo-kadrowej.
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych.
  • Znajomość ustawy o rachunkowości.
  • Znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Znajomość obsługi programu Płatnik.
  • Znajomość obsługi programu Kadry i Płace ROMAD.
  • Znajomość Portalu Statystycznego GUS.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    19/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
    do góry