Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Brodnicy
ul. Wesoła 22
87-300 Brodnica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rachunkowości Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brodnicy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przyjętą polityką rachunkowości.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w celu prawidłowego i terminowego regulowania zobowiązań jednostki oraz dokonywania rozliczeń finansowych dochodów i wydatków.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Prowadzenie księgowości oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w celu przedstawienia prawidłowości gospodarowania środkami budżetowymi .
  • Sporządzanie planu budżetu Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Brodnicy.
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej, w celu prawidłowego rozliczania z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.
  • Administrowanie i obsługa programu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego a także innych systemów informatycznych : Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, System Bankowości Elektronicznej NBP, aplikacja PŁATNIK.
  • Prowadzenie na bieżąco sprawozdawczości GUS w celu aktualnej informacji o zatrudnieniu i płacach.
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, zasad przeprowadzenia i rozliczania inwentaryzacji i innych procedur wynikających z konieczności właściwego funkcjonowania jednostki.


Warunki pracy

Praca biurowa w siedzibie urzędu, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30.
Praca przy obsłudze urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe trwająca powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
Stanowisko pracy usytuowane na parterze budynku bez podjazdu dla wózków inwalidzkich i wind.Toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wyjścia i wyjazdy służbowe.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 56 49 346-03
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane( liczy się data wpływu do inspektoratu).
Wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie, niezakwalifikowani nie będą powiadomieni ani telefonicznie ani pisemnie.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
Niezakwalifikowane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej .


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe (ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych) oraz posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, lub spełnienie jednego z innych warunków wynikających z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych:
a) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości;
b) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów;
c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.


doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy: o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów ustawy o służbie cywilnej a także prawa zamówień publicznych ,
  • praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową ,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera,
  • umiejętność obsługi programu finansowo-księgowego oraz kadrowo-płacowego,
  • niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • zdolność do czynności prawnych
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole a także kierowanie pracą zespołu,
  • umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor,
  • znajomość obsługi systemu Płatnik,
  • znajomość obsługi Systemu Bankowości Elektronicznej NBP,
  • wiedza na temat struktury, funkcjonowania i zakres zadań realizowanych przez organy Inspekcji Weterynaryjnej,
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-03-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    07/03/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi