Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I PŁAC NA PROGRAMIE VULCAN
  • SPRWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI PRZEPISAMI, OPRACOWYWANIE I REALIZACJA PLANOW FINANSOWYCH,BUDŻETOWYCH,
  • SPRAWOZDANIA GUS,ZUS, URZĄD SKARBOWY , PRAWIDŁOWE I TERMINOWE ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH,
  • OPRACOWYWANIE PLANÓW FINANSOWYCH,NDZÓR NAD EWIDENCJĄ EGZEKUCJI NALEZNOŚCI Z TYTUŁU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH,ARCHIWIZACJA DOKUENTACJI ZWIĄZANEJ ZE STANOWISKIEM PRACY,
  • WSPŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NADZORU BUDOWLANEGO,ORGANAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
  • PEŁNA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI,USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,
  • OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,SPORZĄDZANIE BILANSU ROCZNEGO,RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT,ROZLICZANIE NALEZNOŚCI BUDŻETOWYCH WLASNYCH I OSÓB FIZYCZNYCH, DELEGACJI,
  • NALICZANIE I SPORZĄDZANIE LIST WYNAGRODZEŃ,ODPROWADZANIE SKŁADEK ZUS,EWIDENCJA I ROZLICZANIA PODATKOWE (DEKLARACJE PIT-4R I PIT-11)
  • PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH W ADMINISTRACJI,
  • PROWADZENIE INNYCH SPRAW Z ZAKRESU TEMATYCZNEGO STANOWISKA PRACY,


Warunki pracy

PRACA PRZY KOMPUTERZE I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH, OŚWIETLENIE SZTUCZNE I NATURALNE, PRACA BIUROWA W BUDYNKU NA DRUGIM PIETRZE, BRAK WINDY, BUDYNEK NIEPRZYSTOSOWANY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych NIE WYNOSI CO NAJMNIEJ 6%.
TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY 01.09.2017 R.
DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM 'NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W PINB W BĘDZINIE". DOKUMENTY KTÓRE WPŁYNĄ PO TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. KANDYDACI KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI POINFORMOWANI ZOSTANĄ TELEFONICZNIE LUB PISEMNIE, CELEM PRZEPROWADZENIA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANE KRYTERIA. BRAK TAKIEJ INFORMACJI JEDNOZNACZNY BĘDZIE Z ODRZUCENIEM OFERTY. ODRZUCONE OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE. DODATKOWE INFORMACJE MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 0 32 269 24 37 WEW. 23 - P. DARIUSZ WDOWICKI POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W BĘDZINIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 7.30 DO 15.30.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe UKOŃCZENIE EKONOMICZNYCH JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, EKONOMICZNYCH WYŻSZYCH STUDIÓW ZAWODOWYCH, UZUPEŁNIAJĄCYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH LUB EKONOMICZNYCH STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
LUB WPIS DO BIEGŁYCH REWIDENTÓW NA PODSTAWIE ODRĘBNYCH PRZEPISÓW,
LUB OSOBA POSIADAJĄCA CERTYFIKAT KSIĘGOWY UPRAWNIAJĄCY DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIAG RACHUNKOWYCH ALBO ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE UPRAWNIAJĄCE DO USŁUGOWEGO PROWADZENIA KSIAG RACHUNKOWYCH,
OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIALALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUEMNTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,
PELNA ZDOLNOŚC DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH,POSIADANIE OBYWATELSTWA POLSKIEGO , KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, NIESKAZANIE PRAWOMOCNYM WYROKIEM ZA UMYŚLNE PRZESTEPSTWO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,



pozostałe wymagania niezbędne:

  • WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMNISTRACJI PUBLICZNEJ ,BUDŻET,KSIEGOWOŚC, UMIEJETNOŚC PRACY SAMODZIELNIE I W ZESPOLE, ODPORNOŚC NA STRES,KOMINUKATYWNOŚĆ,DOKŁADNOŚC,SUMIENNOŚĆ,RZETELNOŚĆ,ZNAJOMOŚC OBSŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ, ZNAJOMOŚC USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIALALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUEMNTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,ORAZ PELNA ZDOLNOŚC DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • OŚWIADCZENIE O NIESKAZANIU ZA PRZESTĘPSTWO PRZECIWKO MIENIU,PRZECIWKO OBROTOWI GOSPODARCZEMU, PRZECIWKO DZIALALNOŚCI INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO,PRZECIWKO WIARYGODNOŚCI DOKUEMNTÓW LUB ZA PRZESTĘPSTWO SKARBOWE,ORAZ PELNA ZDOLNOŚC DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi