Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Będzinie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

42-500 BĘDZIN UL. STANISŁAWA MAŁACHOWSKIEGO 29

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • -PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI I PŁAC NA PROGRAMIE VULCAN
  • -SPRAWOZDAWCZOŚĆ BUDŻETOWA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,OPRACOWYWANIE I REALIZACJA PLANÓW FINANSOWYCH,BUDŻETOWYCH,
  • -SPRAWOZDANIA GUS,ZUS, URZĄD SKARBOWY,PRAWIDŁOWE I TERMINOWE ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH,
  • -OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK,SPORZĄDZANIE BILANSU ROCZNEGO,RACHUNKU ZYSKÓW I STRAT, ROZLICZANIE NALEZNOŚCI BUDŻETOWYCH WŁASNYCH I OSOB FIZYCZNYCH,DELEGACJI,
  • -OPRACOWYWANIE PLANÓW FINANSOWYCH, NADZÓR NAD EWIDENCJĄ EGZEKUCJI NALEZNOŚCI Z TYTUŁU DOCHODÓW BUDŻETOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUEMNTACJI ZWIĄZANEJ ZE STANOWISKIEM PRACY,
  • WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NADZORU BUDOWLANEGO,ORGANAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO ZGODNIE Z PRZEPISAMI,
  • PEŁNA ZAJOMOŚĆŹ USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH,
  • KORZYSTANIE Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH,


Warunki pracy

PRACA PRZY KOMPUTERZE,
OŚWIETLENIE SZTUCZNE I NATURALNE,
PRACA BIUROWA W BUDYNKU NA DRUGIM PIĘTRZE,


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
PRACA OD 01.09.2017 R. DOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ W ZAMKNĘTEJ KOPERCIE Z DOPISKIEM "NABÓR NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY W PINB W BĘDZINIE".DOKUMENTY KTORE WPŁYNĄ PO TERMIE NIE BEDĄ ROZPATRYWANE. KANDYDACI, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI POINFORMOWANI BĘDĄ TELEFONICZNIE LUB PISEMNIE , CELEM PRZEPROWADZENIA ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANE KRYTERIA. BRAK TAKIEJ INFORMACJI JEDNOZNACZNY BĘDZIE Z ODRZUCENIEM OFERTY. ODRZUCONE OFERTY ZOSTANĄ KOMISYJNIE ZNISZCZONE. DODATKOWE INFORMACJE MOZNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU 0 32 269 24 37 WEW. 23 -P. DARIUSZ WDOWICKI - POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W BĘDZINIE W GODZINACH OD 7.30-15.30.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE,
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, MIN. 3 LATA W KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ WRAZ Z AKTAMI WYKONAWCZYMI,
SUMIENNOŚĆ,RZETELNOŚĆ,ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ, SPEŁNIENIE WYMAGAŃ ZAWARTYCH W ART. 54 UST.2 PKT. 2 I 3 USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,


doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
NA STANOWISKU PODOBNYM,WYKSZTAŁCENIE: WYŻSZE EKONOMICZNE,
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, MIN. 3 LATA W KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O SŁUŻBIE CYWILNEJ WRAZ Z AKTAMI WYKONAWCZYMI,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • SPEŁNIENIE WYMAGAŃ ZAWARTYCH W ART. 54 UST.2 PKT. 2 I 3 USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-11
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi