Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.
Główny Księgowy / Lider zespołu
Miejsce pracy: 00-844 WarszawaDla jednego z naszych Klientów (renomowane biuro rachunkowe) poszukuję soby na stanowisko Głównego Księgowego / Lidera zespołu.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego (bez prowadzenia spraw pracowniczych i ZUS) dla wszystkich powierzonych klientów.
Zakres obowiązków będzie obejmował m.in.:
- Nadzór i weryfikacja pracy księgowych w zespole
- Odpowiedzialność za rozwój zawodowy mniej doświadczonych pracowników
- Sporządzanie i autoryzacja sprawozdań finansowych zgodnie z ustawą o rachunkowości (w niektórych przypadkach być może również wg MSR)
- Sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych
- Współtworzenie i nadzór nad polityką rachunkowości klientów
- Kontakt z klientami w zakresie operacyjnym i biznesowym, udział we współzarządzaniu relacją z klientem
- Współpraca z zespołem sprzedażowym w zakresie ofertowania i zasad współpracy z klientami
- Kontrola procesu fakturowania podległych klientów
- Reprezentowanie klientów w kontaktach z urzędami skarbowymi, audytorami, bankami i instytucjami finansowymi
Główne wymagania, to:
- Biegła znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów o rachunkowości i podatkowych (CIT, PIT, VAT);
- Doświadczenia w pracy na stanowisku głównego księgowej/księgowego i/lub lidera zespołu księgowego
- Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu – elastyczność w pracy, umiejętność zarządzania pracą dla kilku klientów równocześnie, radzenie sobie z presją, umiejętność ustalania odpowiednich priorytetów w pracy, terminowość i sumienność
- Komunikatywność i kultura osobista w pracy z ludźmi (zarówno współpracownikami jak i klientami oraz partnerami biznesowymi)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
- Praktyczna umiejętność obsługi MsOffice (zwłaszcza Excel)
- Znajomość programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem kandydata/-tki.
- Doświadczenie w sprawozdawczości wg MSR będzie dodatkowym atutem
- Preferowane będą osoby z doświadczeniem w pracy w biurach księgowych oraz w sektorze SSC/BPO
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: