Opis stanowiska pracy
Zadania:
- Comiesięczne zamknięcia finansowe (AP, AR, FA i GL)
- przygotowywanie szczegółowych uzgodnień bankowych, identyfikując i korygując wszystkie zaległe pozycje
- Uzgadnianie bilansów
- Zapisywanie transakcji, takich jak rachunki klientów, należności z tytułu rachunków, korekty, transakcje dotyczące środków trwałych, alokacje i zatwierdzenia
- Ścisła współpraca z innymi funkcjami (zespoły ds. rozrachunków z dostawami, zwrotu wydatków i płatności), aby lepiej zrozumieć wszystkie nierozstrzygnięte kwestie i zapewnić terminowe rozwiązanie problemu
- Przydzielanie miesięcznych wydatków we wszystkich projektach klientów na alokacje kosztów ogólnych i inne odpowiednie wpisy
- Przetwarzanie wszystkich pozycji reklasyfikacji finansowej, aby poprawnie przekształcić bieżącą i niezwiązaną z klientem pracę (WIP)
Wymagania
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, najlepiej w finansach i rachunkowości
- Conajmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość rachunkowości
- Bardzo dobra znajomośc języka angielskiego oraz doskonała niemieckiego
- Zaawansowany Excel (znajomość MS Access, Oracle Financials będzie atutem)
Oferujemy
Międzynarodowe i dynamiczne środowisko
Otwartość i tolerancja
Szkolenia i rozwój
Równowaga praca vs. życie osobiste
Karta lunchowa
Spotkania integracyjne
Roczny bonus
Przekąski
Pakiet relokacyjny
Prywatne ubezpieczenie medyczne i dentystyczne
Przyjazna kultura organizacyjna
Zajęcia z języka polskiego dla obcokrajowców
Inicjatywy
Platforma benefitowa
Nieformalny dress code
Prezentacja firmy
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consu...
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań,
established in 2011, with over 800 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/12/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa