Miejsce pracy: Żywiec
Zadania:
- współtworzenie i wdrażanie strategii finansowej firmy,
- nadzór nad przygotowaniem skonsolidowanych sprawozdań finansowych oraz raportów,
- nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji,
- odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, optymalizowanie polityki podatkowej,
- optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego,
- ocena i nadzór finansowy nad projektami inwestycyjnymi,
- odpowiedzialność za płynność finansową,
- zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych,
- bieżąca współpraca z bankami, audytorami, ubezpieczycielami, inwestorami, organami podatkowymi,
- nadzór nad pracą działów: finansowego, księgowego, administracji, - motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
- kreatywność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość obsługi Pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Firma oferuje:
- praca w przyjaznej, sprzyjającej efektywnym działaniom atmosferze,
- zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- motywacyjny system wynagrodzenia.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).