Obowiązki:
• Sporządzanie sprawozdań finansowych według obowiązujących standardów.
• Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.
• Rozliczanie podatku VAT.
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
• Przygotowywanie budżetu dla firmy oraz kontrola i jego rozliczenie.
• Aranżowanie finansowania i współpraca z bankami.
• Sporządzanie rachunku kosztów i optymalizacji kosztów firm.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
• Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji.
• Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji.
• Przyjazną atmosferę w pracy w bardzo dobrych warunkach w nowoczesnej firmie.
Wymagania:
• Znajomość obsługi pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego.
• Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku.
• Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT, PIT), Kodeksu Pracy.
• Znajomość programów księgowych pakietu Asseco Wapro.
• Umiejętność obsługi Windows i MS Office.
Rowex Group Sp. z o.o. to firma zajmująca się sprzedażą węgla.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.