Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
• Sporządzanie sprawozdań finansowych według obowiązujących standardów.
• Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych.
• Rozliczanie podatku VAT.
• Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
• Przygotowywanie budżetu dla firmy oraz kontrola i jego rozliczenie.
• Aranżowanie finansowania i współpraca z bankami.
• Sporządzanie rachunku kosztów i optymalizacji kosztów firm.


Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
• Możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji.
• Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji.
• Przyjazną atmosferę w pracy w bardzo dobrych warunkach w nowoczesnej firmie.

Wymagania

Wymagania:
• Znajomość obsługi pełnej księgowości w spółkach prawa handlowego.
• Doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku.
• Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT, PIT), Kodeksu Pracy.
• Znajomość programów księgowych pakietu Asseco Wapro.
• Umiejętność obsługi Windows i MS Office.

Prezentacja firmy

Rowex Group Sp. z o.o. to firma zajmująca się sprzedażą węgla.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi