Sapir Polska Sp. z o.o.

Główna Księgowa

Od: Sapir Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Janki k/Warszawy

Importer sprzętu AGD zatrudni główną księgową.

 

Miejsce pracy: Janki k/Warszawy

 

Opis stanowiska:

  • Wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy, organizacja, koordynowanie, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy, dbanie o zgodne z polityką firmy prowadzenie dokumentacji księgowej.
  • Prowadzenie pełnej księgowości firmy, dokonywanie rozliczeń księgowo-podatkowych oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT i CIT.
  • Obsługa systemu kadrowego (w tym obliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, ewidencja urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich).
  • Kontrola i nadzór nad procedurami finansowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Rozliczanie różnic kursowych.
  • Monitorowanie zmian w prawie podatkowo-finansowym.
  • Kontrola i rozliczanie kosztów związanych z wykonywaniem pracy takich jak delegacje oraz tzw. fundusze reprezentacyjne.
  • Nadzór wpływów finansowych pod kątem terminów płatności klientów- koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności i windykacji.
  • Kontrola dokumentacji transakcji finansowych np. spłaty długów i wierzytelności, przepływy gotówkowe, transfery środków do rezerwy itp.
  • Kontrola kosztów działalności firmy.
  • Sporządzanie rachunku zysków i strat.
  • Nadzór nad raportami miesięcznymi.
  • Wspieranie decyzji dotyczących m.in. ustalania marży i cen usług poprzez dostarczanie informacji obejmujących np. wpływy ze sprzedaży, koszty stałe i zmienne oraz trendy w ich kształtowaniu się, prognozy sprzedaży.
  • Tworzenie bilansu rocznego i współpraca z audytorem zewnętrznym w trakcie corocznej kontroli.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych firmy oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu.
  • Komunikacja z innymi działami, zwłaszcza z kierownictwem działu sprzedaży w celu zasygnalizowania problemów finansowych i sugerowania sposobu ich rozwiązania.

 

Wymagania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie handlowej.
  • Wykształcenie ekonomiczne (preferowane kierunki: finanse, ekonomia i rachunkowość).
  • Znajomość aktualnych przepisów ZUS, norm MSR, prawa podatkowego i bankowego.
  • Dobra znajomość obsługi MS Office.
  • Rozwinięte umiejętności organizacyjne, dokładność i rzetelność.
  • Inicjatywa i aktywność w działaniu.
  • Znajomość języka angielskiego, zagadnień handlu zagranicznego, zasad współpracy z marketami oraz programu WF-MAG będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność interpretowania danych raportów finansowych.
  • Posiadanie certyfikatu Ministra Finansów na usługowe prowadzenie Ksiąg Rachunkowych lub Uprawnień Doradcy Podatkowego - będzie dodatkowym atutem.
  • praktyczna wiedza z zakresu zarządzania finansami.
  • Dobra znajomość aplikacji finansowo – księgowych.
  • Znajomość międzynarodowych standardów raportowania.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia.
  • Umiejętność zrozumiałego przedstawiania danych finansowych, jasnego formułowania wniosków.
  • Zdolność rozwiązywania problemów.
  • Dobry poziom komunikacji interpersonalnej.
  • Odporność na stres.

 

Oferujemy:

  • Pracę w pełnym wymiarze.
  • Stabilne warunki zatrudnienia, pracę w zgranym zespole i współudział w budowaniu nowoczesnej firmy.
  • Wynagrodzenie odpowiednie do kompetencji i wyników pracy.

 

Osoby zainteresowane niniejszą ofertą prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem. Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

 

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi