Zakres odpowiedzialności:
- prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- zarządzanie i nadzór nad pracą kilkuosobowego działu księgowości
- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT i innych przewidzianych prawem)
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przygotowanie bilansu zysków i strat oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych
- bieżący monitoring i obsługa płatności zobowiązań
Wymagania:
- wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)
- minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym
- doskonała praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
- doskonała znajomość systemów ERP: Symfonia oraz R2Płatnik
- umiejętność obsługi programu MS Excel (Excel, Word, Outlook)
- doświadczenie w pracy w grupie kapitałowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pewne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zawartą na czas nieokreślony
- pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku
- wynagrodzenie dostosowane do rynkowego poziomu, umiejętności oraz zaangażowania
Anabasis Doradztwo Gospodarcze Sp. z o. o.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.