Opis stanowiska pracy

Zakres odpowiedzialności:

- prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

- zarządzanie i nadzór nad pracą kilkuosobowego działu księgowości

- sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, PIT i innych przewidzianych prawem)

- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym przygotowanie bilansu zysków i strat oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych

- bieżący monitoring i obsługa płatności zobowiązań

 

Wymagania:

- wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość)

- minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym

- doskonała praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych

- doskonała znajomość systemów ERP: Symfonia oraz R2Płatnik

- umiejętność obsługi programu MS Excel (Excel, Word, Outlook)

- doświadczenie w pracy w grupie kapitałowej będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

- pewne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zawartą na czas nieokreślony

- pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku

- wynagrodzenie dostosowane do rynkowego poziomu, umiejętności oraz zaangażowania

Prezentacja firmy

Anabasis Doradztwo Gospodarcze Sp. z o. o.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja Publiczna, Praca Analityka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi