W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Global Category Manager
Miejsce pracy: SzczecinFor our Client, a production company known all over the world, we are looking for experienced candidates for the position of Global Category Manager
- Working as a part of a cross functional global category management teams with significant exposure across the business
- Develop and execute the strategy by leading activities that contribute value to the business
- Drive strong category performance with sufficient focus on both short and long terms goals
- Build and maintain strategic supplier relationships with key category vendors
- Ensure successful supplier implementation
- Develop the sourcing strategy within the categories and contribute to the overall sourcing strategy
- Drive cost out projects across organization
- Identify risks and implement a risk mitigation plan
- Deliver supplier management practices that follow globally consistent principles
Requirements:
- 5 years of experience in similar role
- Experience in international environment and global mindset
- Excellent communication skills in English, both written and verbal
- Strong relationship management skills with the ability to engage, negotiate and manage key stakeholders and suppliers
- Excellent analytical and problem-solving
- Familiar with Microsoft Office and ERP systems
- Result-oriented and self-motivated
Benefits:
- Great opportunity to accelerate your career
- Strong carrier possibilities
- Comprehensive benefits package
- Flexible working hours
- An opportunity to collaborate with people in an international environment across cultures
- Numerous integration meetings / events - Trainings and many opportunities to develop your professional skills
- Open and positive atmosphere