Fundacja Mam serce od 8 lat skutecznie pomaga chorym dzieciom – finansuje zagraniczne operacje, kupuje sprzęty medyczne, opłaca rehabilitację, pomaga szpitalom. Działamy głównie w internecie, wykorzystując nowoczesne narzędzia e-marketingowe do pozyskiwania funduszy.
Szukamy osoby energicznej, która wniesie do naszej fundacji nowe pomysły i swoje doświadczenie.
Zakres zadań:
1. Planowanie i prowadzenie niebanalnych kampanii reklamowych w internecie:
• media społecznościowe
• marketing wirusowy
• reklama na portalach
• opracowywanie raportów i statystyk z prowadzonych działań
2. Przygotowywanie newslettera, e-mailingu, budowanie i utrzymywanie relacji z darczyńcami za ich pośrednictwem oraz pozyskiwanie nowych
3. Pozyskiwanie i spotkania z potencjalnymi sponsorami, partnerami
4. Reprezentowanie fundacji na ważniejszych wydarzeniach związanych z promocją i/lub zbiórkami (sporadyczne wyjazdy)
5. Prowadzenie Fanpage’a na FB
6. Dodawanie treści na stronie www w CMS-ie
• Doświadczenie w fundraisingu
• Wysoka kreatywność, umiejętność tworzenia i koordynowania niestandardowych kampanii reklamowych
• Lekkie pióro, bezbłędne pisanie
• Biegłe poruszanie się po portalach społecznościowych
• Znajomość programu do mailingu (FreshMail/GetResponse/Salesmanago)
• Znajomość najbardziej popularnych CMS (WordPress, Joomla)
• Dobra znajomość jęz. ang. (tworzenie treści marketingowych na obcojęzyczne strony)
• Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów
• Swobodne i płynne wypowiadanie się, umiejętność wystąpień publicznych
• mile widziane-znajomość html-a
• mile widziane-znajomość programów graficznych (Adobe Photoshop, Ilustrator) oraz umiejętność montażu wideo
• Pasja i motywacja do działania! (najważniejsze:))
Fundacja Mam serce istnieje od 2010 r., została powołana po to, b... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.