Frontline Support Expert
WarszawaFrontline Support Expert
Warszawa
NR REF.: 1149504
Dla naszego Klienta, producenta z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko Frontline Support Expert.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie pracowników w firmy w rozwiązywaniu problemów związanych z SAP, Salesforce itp.
- nadzór nad nadawaniem dostępów do programów i systemów dla nowych pracowników
- szkolenia w zakresie Salesforce
- proponowanie usprawnień procesowych
- udział w automatyzacji procesów
Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby o rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych, doświadczone w pracy w Salesforce, Excel, a także płynnie posługujące się językiem angielskim. Poszukujemy osób posiadających pierwsze doświadczenia w pracy w Shared Service Center, Call Center lub w obszarze Support.
Nasz Klient oferuje możliwość udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach oraz pracę w przyjaznym środowisku. Praca zdalna możliwa jest przez cały okres zatrudnienia.
Warszawa
NR REF.: 1149504
Dla naszego Klienta, producenta z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko Frontline Support Expert.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie pracowników w firmy w rozwiązywaniu problemów związanych z SAP, Salesforce itp.
- nadzór nad nadawaniem dostępów do programów i systemów dla nowych pracowników
- szkolenia w zakresie Salesforce
- proponowanie usprawnień procesowych
- udział w automatyzacji procesów
Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby o rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych, doświadczone w pracy w Salesforce, Excel, a także płynnie posługujące się językiem angielskim. Poszukujemy osób posiadających pierwsze doświadczenia w pracy w Shared Service Center, Call Center lub w obszarze Support.
Nasz Klient oferuje możliwość udziału w ciekawych, międzynarodowych projektach oraz pracę w przyjaznym środowisku. Praca zdalna możliwa jest przez cały okres zatrudnienia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.