Front Desk Assistant
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
Kompleksowa obsługa recepcji
Prowadzenie kalendarza, umawianie i koordynowanie spotkań
Profesjonalna obsługa Klientów
Kontakt z dostawcami usług i uzupełnianie zapotrzebowania na artykuły niezbędne do funkcjonowania firmy
Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji
Współpraca z działem IT w zakresie utrzymania sprawności sprzętów biurowych oraz komunikacja z pozostałymi działami firmy
Współpraca z działem HR w zakresie realizacji polityki firmy
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Mile widziana znajomość j. włoskiego
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów na kierunkach: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo lub administracja
Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office (Power Point i Excel)
Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę tymczasową
Pracę w dogodnej lokalizacji (Centrum Warszawy)
Pracę w międzynarodowym środowisku
Zdobycie ciekawego doświadczenia
Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
Pracę od poniedziałku do piątku
Atrakcyjne wynagrodzenie
Możliwość korzystania z benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe)