Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Financial Controller

Wrocław, dolnośląskie

HAYS Sales & Marketing

Opis stanowiska pracy

Financial Controller
Wrocław
NR REF.: 1116788

Na zlecenie jednego z naszych Klientów, firmy posiadającej sieć restauracji w Polsce, poszukujemy osoby na stanowisko Kontrolera Finansowego.

Do Twoich zadań będzie należało przygotowywanie rocznego budżetu, prognozy i planów krótko- i długoterminowych panów oraz ich realizacji, analiza odchyleń, analiza rentowności, tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych, jak również ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy, weryfikacja poprawności dokumentacji i transakcji finansowych, odpowiedzialności za kompletność, dokładność i zgodność z polityką rachunkowości spółki.

Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/a za dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy, przygotowywanie miesięcznych raportów, a także danych dotyczących rezerw i odpisów aktualizacyjnych.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy min. 3-letniego doświadczeniana podobnym stanowisku, w tym w firmie z branży HoReCa, wykształcenia ekonomicznego lub adekwatnej wiedzy finansowej, wysokich umiejętności analitycznych i komunikacyjnych, bardzo dobrej znajomości Excelaoraz dobrej znajomości j. angielskiego (poziom B2). Poszukujemy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, zainteresowanej tworzeniem rozwiązań i narzędzi mających realny wpływ na rozwój biznesu.

W okresie wdrożenia do pracy (3-4 miesiące) niezbędna będzie dyspozycyjność do podróżowania na terenie Polski do 50% czasu.

Firma oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się spółce, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet szkoleń, pracę w młodym, dynamicznym zespole i ciekawą ścieżkę rozwoju kariery.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
Zapisz ofertę
do góry