Finance and Administration Coordinator
Warszawa Finance and Administration Coordinator
Warszawa
NR REF.: 1096398
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej (polskiego oddziału odpowiedzialnego za rynek europejski), poszukujemy pilnie osoby na stanowisko:
Finance and Administration Coordinator
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe prowadzenie księgowości małego kilkuosobowego polskiego oddziału firmy, we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług księgowo-finansowych, oraz aspekty administracyjne i HR-owe pracy biura. Do obowiązków Koordynatora będzie należeć m.in. współpraca z biurem rachunkowym, wystawianie, dekretowanie i rejestrowanie faktur, zarządzanie kosztami firmy, płatności (podatki, ZUS), budżetowanie, kontrolowanie wydatków pracowniczych, przygotowanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne, oraz współpraca z bankami, dostawcami wyposażenia i zarządcą budynku. Dodatkowo, Koordynator będzie również dbał o teczki pracownicze, BHP, ubezpieczenia, a także zamawianie artykułów marketingowych, wsparcie zakupów oraz przygotowanie raportów sprzedaży.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające doświadczanie przede wszystkim w pracy w finansach i księgowości, pozwalające na nadzorowanie księgowań i współpracę z zewnętrznym dostawcą usług finansowych. Mile widziane będzie także doświadczenie w pracy w dziale HR i/lub administracji. Niezbędna na tym stanowisku jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego, ze względu na codzienny kontakt z zagranicznymi strukturami firmy. Poszukujemy osoby samodzielnej, komunikatywnej, szybko uczącej się, dobrze zorganizowanej i dobrze odnajdującej się w pracy z wieloma różnorodnymi zadaniami.
Oferujemy możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego, na stanowisku o bardzo szerokim i ciekawym zakresie obowiązków, dużą samodzielność w działaniu, międzynarodowe środowisko pracy oraz możliwość używania na co dzień języka angielskiego. Jest to praca na okres zastępstwa, zaplanowana do stycznia 2019.
Warszawa
NR REF.: 1096398
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży telekomunikacyjnej (polskiego oddziału odpowiedzialnego za rynek europejski), poszukujemy pilnie osoby na stanowisko:
Finance and Administration Coordinator
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prawidłowe prowadzenie księgowości małego kilkuosobowego polskiego oddziału firmy, we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług księgowo-finansowych, oraz aspekty administracyjne i HR-owe pracy biura. Do obowiązków Koordynatora będzie należeć m.in. współpraca z biurem rachunkowym, wystawianie, dekretowanie i rejestrowanie faktur, zarządzanie kosztami firmy, płatności (podatki, ZUS), budżetowanie, kontrolowanie wydatków pracowniczych, przygotowanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne, oraz współpraca z bankami, dostawcami wyposażenia i zarządcą budynku. Dodatkowo, Koordynator będzie również dbał o teczki pracownicze, BHP, ubezpieczenia, a także zamawianie artykułów marketingowych, wsparcie zakupów oraz przygotowanie raportów sprzedaży.
Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające doświadczanie przede wszystkim w pracy w finansach i księgowości, pozwalające na nadzorowanie księgowań i współpracę z zewnętrznym dostawcą usług finansowych. Mile widziane będzie także doświadczenie w pracy w dziale HR i/lub administracji. Niezbędna na tym stanowisku jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego, ze względu na codzienny kontakt z zagranicznymi strukturami firmy. Poszukujemy osoby samodzielnej, komunikatywnej, szybko uczącej się, dobrze zorganizowanej i dobrze odnajdującej się w pracy z wieloma różnorodnymi zadaniami.
Oferujemy możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego, na stanowisku o bardzo szerokim i ciekawym zakresie obowiązków, dużą samodzielność w działaniu, międzynarodowe środowisko pracy oraz możliwość używania na co dzień języka angielskiego. Jest to praca na okres zastępstwa, zaplanowana do stycznia 2019.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.