W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Facility Manager’s Assistant
Miejsce pracy: WarszawaOur Client, a prestigious company from the real-estate sector, is looking for a candidate willing to join their dynamically developing team as a:
Facility Manager’s Assistant
Responsibilities:
- Acting as a first point of contact for renters, resolving issues and queries
- Managing documentation and contracts with renters and services providers including security, parking, cleaning, technology etc.
- Supporting Facility Manager in daily activities
- Ensuring that basic facilities are well-maintained
Wymagania:
- At least 1 year experience in a similar position
- Fluency in English (at least B2+ level)
- Technical education will be an asset
- The ability to set priorities and time management skills
Korzyści:
- Private medical care
- Employment contract