W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Facility Manager
Miejsce pracy: ŁódźOn behalf of our client – international company located in Lodz - we are seeking experienced candidate for the position of Facility Manager.
Main responsibilities:
- Maintenance and control of communication installations, hvac systems, lighting, computer network and wiring in the facility.
- Daily cooperation with subcontractors.
- Managing optimization projects related to consumption of utilities.
- Managing project aiming at facility renovation and rebuilding
- Close cooperation with EHS Department.
Requirements:
- Previous professional experience on similar position gained preferably in manufacturing company.
- Experience in managing cost optimization projects.
- Team management skills.
- Very good English language skills.
- University degree.
Benefits:
The offer contains:
- benefits: private medical care, sports card, group insurance, CSFF
- the opportunity to acquire new knowledge and participate in interesting projects
- support in the adaptation process