Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/06/2019.

Opis stanowiska pracy

9-21-53531

On behalf of our client – international company located in Lodz - we are seeking experienced candidate for the position of Facility Manager.

Main responsibilities:

- Maintenance and control of communication installations, hvac systems, lighting, computer network and wiring in the facility.
- Daily cooperation with subcontractors.
- Managing optimization projects related to consumption of utilities.
- Managing project aiming at facility renovation and rebuilding
- Close cooperation with EHS Department.

Requirements:
- Previous professional experience on similar position gained preferably in manufacturing company.
- Experience in managing cost optimization projects.
- Team management skills.
- Very good English language skills.
- University degree.

Benefits:
The offer contains:

- benefits: private medical care, sports card, group insurance, CSFF
- the opportunity to acquire new knowledge and participate in interesting projects
- support in the adaptation process

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie , Praca Kadra zarządzająca , Praca Obsługa klienta
do góry