Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/10/2018.

Export Brand Manager (branża FMCG)

Skawina, Kraków, małopolskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • udział w planowaniu i realizowaniu strategii marketingowej na rynkach eksportowych,
  • monitorowanie rynków i analiza danych rynkowych,
  • prowadzenie i realizacja projektów marketingowych i PR,
  • zarządzanie komunikacją oraz aktywacją marki,
  • rozwój i wprowadzanie nowych produktów eksportowych,
  • dostosowywanie opakowań do rynków eksportowych,
  • bieżąca współpraca z klientami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, PR, badawczymi, domami mediowymi) i wewnętrznymi.

Wymagania:
  • minimum dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z marketingiem (promocja, reklama),
  • skuteczne planowanie i realizacja działań marketingowych oraz znajomość narzędzi marketingowych, e-marketingu, BTL, PR,
  • biegła znajomość języka angielskiego (poziom znajomości - minimum C1) - warunek konieczny,
  • samodzielność na stanowisku i umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • dużym plusem będzie praktyka w zarządzaniu budżetami akcji marketingowych i doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów.

Oferujemy:
  • interesującą pracę w dużej międzynarodowej dynamicznie rozwijającej się firmie z branży spożywczej,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dobrą atmosferę pracy i work-life balance,
  • elastyczne godziny pracy i szybszy weekend (piątek 6 h),
  • miejsce pracy: Skawina,
  • atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, bilety do kina i inne).

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inne
Zapisz ofertę
do góry