Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 14/10/2019.

Executive Assistant

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

 

 

Dla naszego Klienta, jednego z liderów w swojej branży,

poszukujemy kandydatów na stanowisko

Executive AssistantMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Obsługa wyższego szczebla menedżerskiego;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań wewnętrznych i zewnętrznych;
  • Obsługa wyjazdów służbowych i spotkań z klientami;
  • Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • Sporządzanie dokumentów, prezentacji i raportów;
  • Koordynowanie i zarządzanie obiegiem informacji oraz dokumentów;
  • Rozliczenia finansowe delegacji, zaliczek, kart kredytowych;
  • Budowanie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.

Wymagania:

  • Minimum 4-letnie doświadczenie w profesjonalnym środowisku zawodowym na podobnym stanowisku;
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów z pakietu MS Office;
  • Doskonała organizacja, planowanie i umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i komunikatywność;
  • Wykształcenie wyższe.

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry