LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Event Manager/ Senior Event Manager
Miejsce pracy: WarszawaNr ref.: 0014198
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa realizacja projektów eventowych - od briefu po realizację;
- Przygotowywanie ofert i ich prezentacja u Klienta;
- Dobór i koordynacja pracy poddostawców;
- Zarządzanie zespołem projektowym.
Oczekiwania:
- Min. 3-letnie doświadczenie w agencji eventowej;
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów eventowych ( kanały:BTL, digital);
- Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie;
- Kreatywność, Elastyczność, Zorganizowanie;
- Język angielski- komunikatywny;
- Prawo jazdy kat. B.
Oferta:
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności;
- Realizacja projektów dla znanych Klientów/marek;
- Praca w wyróżnianej agencji eventowej;
- Praca w kreatywnym zespole;
- Moc wyzwań i wrażeń.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.