Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/09/2019.

Opis stanowiska pracy

Event Director
Katowice
NR REF.: 1119306

Twoja następna firma

Nasz Klient to firmy zajmującej się organizacją różnorodnych, prestiżowych i znanych ogólnopolskich wydarzeń biznesowych.

Twoje następne stanowisko

Dla naszego Klienta poszukujemy kreatywnej, dynamicznej i doświadczonej osoby w organizacji eventów, posiadającą umiejętność zarządzania zespołem. Dyrektor na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii eventowej, kompleksową realizację projektów eventowych, jak i nadzór nad organizacją i przebiegiem wydarzeń (planowanie, budżetowanie, realizacja). Bardzo ważne będzie również skuteczne zarządzanie podległym zespołem współpracowników oraz ich pracami, monitorowanie realizowanych działań oraz prowadzenie bieżących ustaleń z partnerami firmy.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Od Kandydatów oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego, kilkuletniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym (bądź doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej) w obszarze organizacji eventów oraz marketingu. Bardzo ważne będzie udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu zespołu (10+) oraz praktyczna wiedza dotycząca organizacji wydarzeń biznesowych (konferencje, targi, warsztaty dla co najmniej 500 uczestników). Idealny Kandydat/ka powinien posiadać rozwinięte kompetencje związane z delegowaniem i egzekwowaniem zadań, posiadać znajomość branży eventowo-medialnej, cechować się zdolnością pracy pod presją czasu i zadań.

Co zyskujesz?

Nasz Klient oferuje ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej i rozpoznawalnej organizacji, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet medyczny oraz dużą samodzielność w działaniu.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry