#

ETL Support (1/2 line)

ALTEN Polska

Kraków, małopolskie

ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

ETL Support (1/2 line)

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Analityka, Praca Bankowość, Praca Finanse

ALTEN Polska

Job Description

We are member of French ALTEN Group present in 25 countries around the world and employing over 34,000 engineers and IT specialists. Since 1988 we deliver advanced IT systems for well-known brands, develop medicine and the renewable energy industry. ALTEN innovates aero and cosmonautics, trains, electric and autonomous vehicles, and even space rockets. We are currently looking for a ETL Support who will join our team.

 

Main tasks

  • Monitor tickets automatically created for both systems in the case of incidents using the ticket system theGuard
  • Analyse and – as much as possible – solve ticketsusing error logging mechanisms, operating documentation, standard and tailored error handling tools, source code analytics
  • Dispatch tickets to be solved by other teams, keeping the coordinating role as a ticket owner in case an incident requires the joined effort of several teams
  • Dispatch tickets to 3nd Level Support
  • Communicate incidents to specialist fields (business) and third party providers

 

 

Requirements

  • Experience with: IBM Integration Bus V10, IBM Websphere MQ, ESQL, Java Compute Node, XML, Unix, SQL
  • Basic Java
  • Upper intermediate English

 

We offer

  • Stable and long-term cooperation
  • Certification and training opportunities
  • Possibility to choose type of contract (B2B also)
  • Benefit package (MultiSport card, Medicover, MyBenefit)
  • Unlimited growth and development opportunity
  • Relocation support & relocation package

Do not hesitate and join our team!

ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi