Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/08/2018.

English Speakers wanted! - researcher

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

English Speakers wanted! - researcher
Katowice
NR REF.: 1098275


Szukasz ciekawej pracy w międzynarodowym środowisku, ale obawiasz się, że nie masz wystarczającego doświadczenia zawodowego? Mamy ofertę w sam raz dla Ciebie! Dla jednego z naszych katowickich klientów poszukujemy obecnie osoby na stanowisko researchera.


Twoje następne stanowisko

Do Twoich głównych zadań należeć będzie weryfikowanie prawdziwości danych zawartych w CV kandydatów na różne stanowiska, sprawdzanie referencji, wyszukiwanie informacji w bazie danych, uzupełnianie bazy danych o potrzebne informacje.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia zawodowego! Nasz klient oferuje program szkoleniowy dla nowych pracowników. Od kandydatów oczekujemy za to płynnej znajomości języka angielskiego (C1), komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz chęci do nauki.


Co zyskujesz?

Pracę w międzynarodowym, dynamicznym środowisku, możliwość rozwoju w strukturach firmy, atrakcyjny pakiet benefitów po okresie próbnym.


Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry