Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

EMEA HR Operations

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

EMEA HR Operations
Warszawa
NR REF.: 1118918

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży chemicznej, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

EMEA HR Operations Specialist

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór i koordynację nad administracją personalną pracowników na obszar EMEA. Do glównych zadań będzie należało w sparcie procesów HR, przyjmowanie i analiza zapytań z zakresu kadrowo-płacowego, ewidencja i weryfikacja czasu pracy pracowników, przygotowywanie raportów z zakresu płac, kadr. Dodatkowo EMEA HR Operations Specialist będzie odpowiedzialny za kontakt z menedżerami i pracownikami w zakresie wykonywanych zadań, realizację polityki personalnej oraz raportowanie działań i wyników pracy.

Od Kandydatów oczekujemy minimum 3 letniego doświadczenia w obszarze kadr, znajomości przepisów prawa pracy, znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanymoraz obsługi programów pakietu MS Office. Dodatkowo Kandydatów powinna wyróżniać wielozadaniowość, doskonała organizacja, a także umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane będzie doświadczenie zawodowe w firmie z obszaru SSC oraz znajomość dodatkowego języka obcego.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz współpracę w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


Lokalizacja: Warszawa, Mokotów

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry