Opis stanowiska pracy

- poszukiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami
- przygotowywanie ofert handlowych
- negocjowanie i zawieranie kontraktów oraz umów handlowych,
- przeprowadzanie procesów sprzedaży oraz logistyczna obsługa realizowanych zamówień eksportowych
- udział w imprezach targowych w kraju i zagranicą
- monitorowanie trendów rynkowych
- udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej

Wymagania

- dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość drugiego języka obcego np. języka niemieckiego/hiszpańskiego/francuskiego.
- doświadczenie w handlu zagranicznym, preferowana branża spożywcza
- znajomość systemów ERP (mile widziana)
- znajomość procedur importowych oraz eksportowych
- znajomość rynku usług transportowych (mile widziana)
- otwartość, zangażowanie, inicjatywa, energia do działania
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu i umiejętność budowania długotrwałych relacji

Prezentacja firmy

"Sądecki Bartnik" to firma założona w 1973 roku przez rodzinę Kasztelewi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi