W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Ekspert Sprzedaży
Miejsce pracy: WarszawaTo stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
-w codziennej pracy cechujesz się proaktywną postawą i nie czekasz, aż „samo się zrobi”,
-sukces to Twoje drugie imię,
-masz świadomość, że po naprawdę duże pieniądze trzeba sięgnąć samemu,
-ostatnim miejscem w jakim siebie widzisz zawodowo jest fotel za biurkiem,
-nie posiadasz doświadczenia w handlu, lecz masz silną motywację do rozwoju w tym obszarze,
-posiadasz doświadczenie w pracy z Klientem, ale obecny pracodawca tego nie docenia,
-działasz w swojej branży, lecz widzisz potencjał do rozszerzenia zakresu działania i poszukujesz partnerów biznesowych,
-potrafisz sam sobie być sterem i okrętem i efektywnie planujesz dzień pracy.
Wymagania:
Czego możesz się spodziewać, dołączając do naszego zespołu:
-wsparcia wszystkich firmowych działów w osiąganiu Twoich zamierzonych celów,
-udziału w nowym i elastycznym projekcie, a więc możliwości jego kreacji
-wynagrodzenia wreszcie dorównującego Twoim oczekiwaniom
-warunków współpracy negocjowanych na podstawie Twojego doświadczenia i umiejętności
-pracy na rzecz rozpoznawalnej i ugruntowanej na rynku marki
-łatwości w komunikacji wewnątrz organizacji
-uczciwych i klarownych zasad współpracy.
Korzyści: