Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/05/2018.

Ekspert ds. wsparcia sprzedaży

Warszawa, mazowieckie

PKO Bank Polski

Opis stanowiska pracy

Departament Finansowania Klientów Indywidualnych
Nr ref.: CEN/111/05/2017

Jeśli:
• posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomia, zarządzanie
• masz min 5 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażania działań wspierających sprzedaż kredytów
• znasz oferty konkurencji w zakresie kredytów dla osób prywatnych
• posiadasz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu działań wspierających sprzedaż kredytów
• potrafisz analizować procesy produktowe pod kątem ryzyka
• masz doświadczenie we współpracy z siecią oddziałów
• znasz bardzo dobrze pakiet MS Office

Czekamy właśnie na Ciebie!

Jako ekspert ds. wsparcia sprzedaży będziesz odpowiedzialny za:
• zapewnienie optymalnych procesów produktowych i obsługi kredytów i pożyczek niezabezpieczonych hipotecznie dla osób prywatnych
• tworzenie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż kredytów i pożyczek niezabezpieczonych hipotecznie dla osób prywatnych
• opracowywanie propozycji i zapewnienie wdrażania (we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali) działań zmierzających do optymalizacji procesów produktowych, w tym z uwzględnieniem multikanałowości dystrybucji i obsługi produktów, kampanii sprzedażowych, działań marketingowych i komunikacyjnych oraz konkursów skierowanych do klientów
• inicjowanie i określanie założeń merytorycznych do opracowywania nowych lub modyfikacji istniejących aplikacji i wspierających sprzedaż produktów
• opracowywanie i kształtowanie, na podstawie propozycji właściwych jednostek oraz komórek organizacyjnych Centrali polityki kredytowej w zakresie finansowania klientów rynku detalicznego zapewniającej stabilność portfela z perspektywy strat kredytowych oraz udział w odpowiednich segmentach rynku
• analiza procesów produktowych pod kątem ryzyka kredytowego oraz inicjowanie zmian w celu ich optymalizacji
• opracowywanie rozwiązań w zakresie wykorzystywania nowych technologii umożliwiających sprzedaż produktów w nowoczesnych i efektywnych kanałach dystrybucji
• wspieranie ROD i oddziałów w zakresie sprzedaży produktów

Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń

Prezentacja firmy

Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując... się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy
w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę
i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.

Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

PKO Bank Polski jako stabilny pracodawca zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych. Z myślą o młodych i ambitnych ludziach stworzyliśmy ofertę płatnych staży i praktyk.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Bankowość
do góry