EKSPERT DS. WSPARCIA OPERACYJNEGO I APLIKACYJNEGO
Centrum Administracji/Biuro Rozwiązań Systemowych
Nr ref.: CEN/MK/20/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- aktywnym udziale w projektach optymalizujących procesy w obszarze Administracji oraz ich inicjowaniu, w szczególności w zakresie gospodarowania nieruchomościami
- koordynacji prac zespołu projektowego, w tym zapewnienia prawidłowego sposobu komunikacji w zespole
- inicjacji i koordynacji projektów w zakresie modyfikacji aplikacji istniejących oraz wdrażaniu nowych aplikacji
- przygotowywaniu raportów i sporządzaniu analiz dotyczących wykorzystania powierzchni i ich kosztów oraz aktualizacji bazy powierzchni nieruchomości Banku
- udziale w opracowywaniu kryteriów i wyborze nowoczesnych technologii i rozwiązań wspierających pracę jednostki
- koordynacji i zapewnieniu zapotrzebowania na powierzchnie w skali całego Banku
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego magisterskiego (ekonomia, bankowość, finanse, administracja, zarządzanie, zarządzanie projektami, logistyka, analiza danych - big data)
- min. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- wiedzy z obszaru zarządzania nieruchomościami
- umiejętności prowadzenia projektów (mile widziana znajomość metodyk LSS, Prince, Agile)
- umiejętności strategicznego podejścia do realizowanych projektów i identyfikacja ryzyk
- umiejętności tworzenia zaawansowanych planów działania (harmonogramów) i identyfikacji niezbędnych zasobów do realizacji tych zadań
- kreatywności, innowacyjności i umiejętności generowania pomysłów
- komunikatywności i umiejętności tworzenia i utrzymywania relacji biznesowych, a także uzgadniania stanowisk między trudnymi partnerami biznesowymi
- samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy
- odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu i oczekiwań i w środowisku uzgodnień biznesowych
- dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Access)
- dodatkowym atutem będzie znajomość: Oracle SQL Developer, MS Visio/ARIS lub innych narzędzi do modelowania procesów, MS Sharepoint, EPM/ Jira lub inne narzędzie do zarządzania projektami, HP Quality Manager lub inne oprogramowanie do zarządzania testami, oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami (Archibus)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.