#

EKSPERT DS. WSPARCIA OPERACYJNEGO I APLIKACYJNEGO

PKO Bank Polski

Warszawa, mazowieckie

PKO Bank Polski

EKSPERT DS. WSPARCIA OPERACYJNEGO I APLIKACYJNEGO


Centrum Administracji/Biuro Rozwiązań Systemowych


Nr ref.: CEN/MK/20/2019

Dołączając do nas zyskujesz:

  • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
  • atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
  • dedykowany system szkoleń
  • możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
  • stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

  • aktywnym udziale w projektach optymalizujących procesy w obszarze Administracji oraz ich inicjowaniu, w szczególności w zakresie gospodarowania nieruchomościami
  • koordynacji prac zespołu projektowego, w tym zapewnienia prawidłowego sposobu komunikacji w zespole
  • inicjacji i koordynacji projektów w zakresie modyfikacji aplikacji istniejących oraz wdrażaniu nowych aplikacji
  • przygotowywaniu raportów i sporządzaniu analiz dotyczących wykorzystania powierzchni i ich kosztów oraz aktualizacji bazy powierzchni nieruchomości Banku
  • udziale w opracowywaniu kryteriów i wyborze nowoczesnych technologii i rozwiązań wspierających pracę jednostki
  • koordynacji i zapewnieniu zapotrzebowania na powierzchnie w skali całego Banku

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego magisterskiego (ekonomia, bankowość, finanse, administracja, zarządzanie, zarządzanie projektami, logistyka, analiza danych - big data)
  • min. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • wiedzy z obszaru zarządzania nieruchomościami
  • umiejętności prowadzenia projektów (mile widziana znajomość metodyk LSS, Prince, Agile)
  • umiejętności strategicznego podejścia do realizowanych projektów i identyfikacja ryzyk
  • umiejętności tworzenia zaawansowanych planów działania (harmonogramów) i identyfikacji niezbędnych zasobów do realizacji tych zadań
  • kreatywności, innowacyjności i umiejętności generowania pomysłów
  • komunikatywności i umiejętności tworzenia i utrzymywania relacji biznesowych, a także uzgadniania stanowisk między trudnymi partnerami biznesowymi
  • samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy
  • odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu i oczekiwań i w środowisku uzgodnień biznesowych
  • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point, Access)
  • dodatkowym atutem będzie znajomość: Oracle SQL Developer, MS Visio/ARIS lub innych narzędzi do modelowania procesów, MS Sharepoint, EPM/ Jira lub inne narzędzie do zarządzania projektami, HP Quality Manager lub inne oprogramowanie do zarządzania testami, oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami (Archibus)

 


 

 

 


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi