#

EKSPERT DS. SYSTEMÓW MAINFRAME

PKO Bank Polski

Warszawa, mazowieckie

PKO Bank Polski

EKSPERT DS. SYSTEMÓW MAINFRAME


Departament Infrastruktury Informatycznej/Zespół Systemów Mainframe


Nr ref.: CEN/KD/58/2018

Dołączając do nas zyskujesz:

  • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
  • atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
  • możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii, w największej instytucji finansowej w kraju
  • stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

  • zapewnieniu wysokiej dostępności i wydajności platformy Mainframe
  • administracji uzgodnionym obszarem systemowo narzędziowym w środowisku Parallel Sysplex (RACF, środowisko sieciowe, lub Websphere Application Server)
  • proaktywnym monitoringu pracy systemów
  • analizie błędów i awarii w warstwie systemowo-narzędziowej oraz na styku z aplikacjami biznesowymi
  • analizie i współtworzeniu architektury rozwiązań informatycznych
  • migracji do nowych wersji oprogramowania, analizie oraz implementacji rekomendowanego serwisu

Oczekujemy:

  • biegłej znajomości środowiska Mainframe i umiejętności pracy w środowisku z/OS - preferowani będą Kandydaci z co najmniej 8-letnim stażem pracy w środowisku Mainframe, w tym w roli administratora bezpieczeństwa
  • doświadczenia zawodowego na poziomie eksperckim w administrowaniu w środowisku Parallel Sysplex w co najmniej jednym z obszarów:
    • administracja systemem bezpieczeństwa RACF
    • administracja systemem operacyjnym z/OS
    • administracja środowiskiem sieciowym mainframe (VTAM, SNA, TCP/IP)
    • administracja oprogramowaniem Websphere Application Server
  • doświadczenia w obsłudze incydentów, problemów i awarii (przygotowanie materiału diagnostycznego, analiza przyczyn, kontakt z dostawcami wewnętrznymi i zewnętrznymi)
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole
  • odpowiedzialności, samodzielności i dobrej organizacji pracy
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną oraz kontakt z zespołami wsparcia dostawców zewnętrznych
  • dyspozycyjności (świadczenie wsparcia w ramach dyżurów on-call)

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi