#

Ekspert ds. relacji z klientem

Alior Bank S.A.

Warszawa, mazowieckie

Alior Bank S.A.

Ekspert ds. relacji z klientem

Alior Bank S.A.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • wsparciu Rzecznika Klienta w analizie spraw Klientów
  • bieżącej obsłudze Klientów przychodzących do Centrali Banku/obsługa zgłoszeń skierowanych do Zarządu Banku
  • rozwiązywaniu spraw Klientów eskalowanych w mediach społecznościowych
  • stałej współpracy z jednostkami merytorycznymi Banku w zakresie spraw dotyczących odwołań Klientów do Rzecznika Klienta,
  • udziale w procesie, mającym na celu ograniczenie liczby reklamacji Klientów,
  • rozwiązywaniu spraw Klientów, opiniowanie, kierowanie spraw do właściwych jednostek merytorycznych

Jeśli jesteś osobą, która:

  • jest otwarta na kontakt z ludźmi,
  • jest nastawiona na realizację celów,
  • potrafi budować długotrwałe relacje oraz nawiązywać kontakty z Klientami,
  • jest absolwentem studiów magisterskich o kierunku ekonomicznym, matematycznym
  • w praktyce obsługuje aplikacje MS Office, Exel, Power Point
  • jest elastyczna i otwarta na nowe wyzwania,
  • chce zdobyć doświadczenie w bankowości i rozwijać się w strukturach naszego banku.
  • ma minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kontaktu z Klientem

Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
  • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
  • dofinansowanie do benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie) oraz możliwość udziału w konkursach wewnętrznych i licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi