Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
wsparciu Rzecznika Klienta w analizie spraw Klientów
bieżącej obsłudze Klientów przychodzących do Centrali Banku/obsługa zgłoszeń skierowanych do Zarządu Banku
rozwiązywaniu spraw Klientów eskalowanych w mediach społecznościowych
stałej współpracy z jednostkami merytorycznymi Banku w zakresie spraw dotyczących odwołań Klientów do Rzecznika Klienta,
udziale w procesie, mającym na celu ograniczenie liczby reklamacji Klientów,
rozwiązywaniu spraw Klientów, opiniowanie, kierowanie spraw do właściwych jednostek merytorycznych
Jeśli jesteś osobą, która:
jest otwarta na kontakt z ludźmi,
jest nastawiona na realizację celów,
potrafi budować długotrwałe relacje oraz nawiązywać kontakty z Klientami,
jest absolwentem studiów magisterskich o kierunku ekonomicznym, matematycznym
w praktyce obsługuje aplikacje MS Office, Exel, Power Point
jest elastyczna i otwarta na nowe wyzwania,
chce zdobyć doświadczenie w bankowości i rozwijać się w strukturach naszego banku.
ma minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kontaktu z Klientem
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
dofinansowanie do benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie) oraz możliwość udziału w konkursach wewnętrznych i licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?