#

Ekspert ds. produktu i obsługi klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Ekspert ds. produktu i obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

Twoje zadania będą polegały na :
• Prowadzeniu punktu sprzedaży innowacyjnego produktu,
• Dbaniu o wizerunek punktu (t.j. ekspozycja, czystość, ułożenie towaru),
• Otwieraniu i zamykaniu stoiska na terenie galerii handlowej,
• Obsłudze klienta w punkcie sprzedaży,
• Prezentacji produktu,
• Sprzedaży produktu,
• Raportowaniu i analizie wyników sprzedaży.


Szukamy Ciebie jeśli:
• Lubisz rozmawiać, a kontakt z ludźmi to dla Ciebie czysta przyjemność,
• Masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta,
• Umiejętnie organizujesz własną pracę,
• Lubisz gadżety i nowinki techniczne.


Gwarantujemy ci :
• Udział w innowacyjnym projekcie,
• Umowę o pracę z Adecco Consulting,
• Stałą pensję,
• Możliwość zdobywania umiejętności sprzedażowych,
• Udział w szkoleniach,
• Szereg różnych benefitów pozapłacowych oferowanych przez Adecco Consulting.



Numer referencyjny: EXP/KRK/10
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi