Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Ekspert ds. produktu i obsługi klienta
Miejsce pracy: KrakówTwoje zadania będą polegały na :
• Prowadzeniu punktu sprzedaży innowacyjnego produktu,
• Dbaniu o wizerunek punktu (t.j. ekspozycja, czystość, ułożenie towaru),
• Otwieraniu i zamykaniu stoiska na terenie galerii handlowej,
• Obsłudze klienta w punkcie sprzedaży,
• Prezentacji produktu,
• Sprzedaży produktu,
• Raportowaniu i analizie wyników sprzedaży.
Szukamy Ciebie jeśli:
• Lubisz rozmawiać, a kontakt z ludźmi to dla Ciebie czysta przyjemność,
• Masz doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze Klienta,
• Umiejętnie organizujesz własną pracę,
• Lubisz gadżety i nowinki techniczne.
Gwarantujemy ci :
• Udział w innowacyjnym projekcie,
• Umowę o pracę z Adecco Consulting,
• Stałą pensję,
• Możliwość zdobywania umiejętności sprzedażowych,
• Udział w szkoleniach,
• Szereg różnych benefitów pozapłacowych oferowanych przez Adecco Consulting.
Numer referencyjny: EXP/KRK/10
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.