W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Ekspert ds. L&D
Miejsce pracy: ŁódźDla międzynarodowej firmy z Łodzi poszukujemy kandydatów na stanowisko Eksperta ds. L&D, odpowiedzialnego za obszar finansów. Osoba na tym stanowisku będzie raportowała do Dyrektora Centrum oraz w ramach globalnej struktury HR.
Zakres zadań:
- identyfikacja zapotrzebowania na kompetencje i umiejętności na poziomie globalnym w obszarze finansów.
- przegląd i aktualizacja opisów stanowisk w wyznaczonych obszarach.
- rozwój, ocena i wdrażanie globalnej strategii dotyczącej rozwoju określonych umiejętności i kompetencji w obszarze procesów/zespołów finansowych.
- monitorowanie efektywności szkoleń.
- administrowanie, przegląd i aktualizacja globalnych programów learningowych w obszarze Finansów oraz kontrola budżetu.
- zarządzanie kontraktami z dostawcami treści learningowych oraz e-learningowych.
- bliska współpraca z Globalnym Zespołem HR.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w obszarze związanym z learningiem zdobyte w międzynarodowej organizacji.
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- doświadczenie w pracy z systemem HR oraz platformą e-learningową.
- wykształcenie wyższe (mile widziane: Finanse, Księgowość, Ekonomia)
- rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz proaktywność i samodzielność w działaniu.
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego.
- szkolenia wewnętrzne.
- konkurencyjny pakiet benefitów.
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz roczny bonus finansowy.
- elastyczne godziny pracy.
- nowoczesne biuro w centrum miasta.