Opis stanowiska pracy
Departament Klienta Rynku Detalicznego / Biuro Zarządzania Cyklem Życia Klienta
Nr ref.: CEN/MK/21/2019
Dołączając do nas zyskujesz:
- pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
- dedykowany system szkoleń
- możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
- stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:
- inicjowaniu i koordynowaniu działań mających na celu aktywację i uproduktowienie nowych Klientów rynku detalicznego
- współudziale w opracowywaniu koncepcji oraz prowadzeniu działań zwiększających siłę relacji z klientami, w szczególności w pierwszym etapie relacji z bankiem
- inicjowaniu i ustalaniu propozycji działań marketingowych i promocyjnych, programów aktywacyjnych, utrzymaniowych i lojalnościowych we wczesnej fazie relacji z klientem
- testowaniu i wdrażaniu innowacyjnych konceptów mających na celu zwiększenie siły relacji w obszarze aktywizacji
- opracowywaniu i wdrażaniu strategii i taktyk zwiększania przychodowości i transakcyjności klientów
Oczekujemy:
- doświadczenia w bankowości obszarze zarządzania cyklem życia Klienta, w szczególności w obszarze onboardingu, zarządzania produktem, CRM lub segmentem
- doświadczenia w analizie danych oraz wyciąganiu na ich podstawie zasadnych wniosków
- doświadczenia w prowadzeniu projektów w oparciu o obowiązujące metodyki w danej organizacji
- mile widziana wiedza dotycząca obszaru bankowości i nowych technologii
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem lub we współpracy z siecią sprzedaży
Prezentacja firmy
Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując... się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy
w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę
i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.
Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!
PKO Bank Polski jako stabilny pracodawca zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych. Z myślą o młodych i ambitnych ludziach stworzyliśmy ofertę płatnych staży i praktyk. Rozwiń