Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/06/2019.

EKSPERT DS. AKTYWIZACJI KLIENTÓW

Warszawa, mazowieckie

PKO Bank Polski

Opis stanowiska pracy

Departament Klienta Rynku Detalicznego / Biuro Zarządzania Cyklem Życia Klienta

 


Nr ref.: CEN/MK/21/2019

Dołączając do nas zyskujesz:

  • pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
  • atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
  • dedykowany system szkoleń
  • możliwość zdobywania doświadczenia w największej instytucji finansowej w kraju
  • stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy

Twój dzień w PKO Banku Polskim będzie polegał na:

  • inicjowaniu i koordynowaniu działań mających na celu aktywację i uproduktowienie nowych Klientów rynku detalicznego
  • współudziale w opracowywaniu koncepcji oraz prowadzeniu działań zwiększających siłę relacji z klientami, w szczególności w pierwszym etapie relacji z bankiem
  • inicjowaniu i ustalaniu propozycji działań marketingowych i promocyjnych, programów aktywacyjnych, utrzymaniowych i lojalnościowych we wczesnej fazie relacji z klientem
  • testowaniu i wdrażaniu innowacyjnych konceptów mających na celu zwiększenie siły relacji w obszarze aktywizacji
  • opracowywaniu i wdrażaniu strategii i taktyk zwiększania przychodowości i transakcyjności klientów

Oczekujemy:

  • doświadczenia w bankowości obszarze zarządzania cyklem życia Klienta, w szczególności w obszarze onboardingu, zarządzania produktem, CRM lub segmentem
  • doświadczenia w analizie danych oraz wyciąganiu na ich podstawie zasadnych wniosków
  • doświadczenia w prowadzeniu projektów w oparciu o obowiązujące metodyki w danej organizacji
  • mile widziana wiedza dotycząca obszaru bankowości i nowych technologii
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Klientem lub we współpracy z siecią sprzedaży

 


Prezentacja firmy

Od 100 lat codziennie dostarczamy naszym klientom rozwiązania finansowe, koncentrując... się na ich potrzebach. Konsekwentnie zmieniamy się, inwestujemy
w rozwój i odpowiedzialnie wdrażamy nowoczesne technologie. Jesteśmy dumni z naszej historii i polskich korzeni. Chcemy nadal mieć pozytywny wpływ na ludzi, firmy, kulturę
i środowisko. Jako jeden z największych banków w Europie Środkowej i Wschodniej odpowiedzialnie dbamy o interesy akcjonariuszy, klientów, pracowników i społeczności lokalnych.

Stawiamy na różnorodność, dlatego zapraszamy do naszego zespołu osoby, które ukończyły różne kierunki studiów. Chcesz współtworzyć nowoczesny polski Bank otwarty na klientów - czekamy na Ciebie!

PKO Bank Polski jako stabilny pracodawca zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych. Z myślą o młodych i ambitnych ludziach stworzyliśmy ofertę płatnych staży i praktyk.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Bankowość , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry