Dla naszego klienta, międzynarodowej sieci handlowej z branży beauty, poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Zadania:
-
Przygotowanie spójnych ofert promocyjnych do komunikacji eCRM skierowanych do stałych klientów marki z uwzględnieniem personalizacji ofert dopasowanych do celów każdego segmentu klientów
-
Przygotowanie planu działań eCRM pod kątem spełnienia konkretnych KPI, które są wyznaczone, jako cele na daną kampanię/dany czas lub w ramach działań ad hoc
-
Przygotowanie planu testów (testy ofert, testy layoutów, testy nagłówków, testy dopasowania ofert do segmentów)
-
Koordynacja pracy osoby odpowiedzialnej za przygotowanie briefów, forecastów i wdrażanie ofert
-
Ujednolicenie ofert i komunikacji digital dla kanału Retail i Internet
-
Przygotowanie i wdrożenie wspólnie z działem analiz segmentacji klientów online i mixed
-
Przygotowanie i wdrożenie omnichannel kontakt planu w ramach komunikacji digitalowej (NLT, facebook, chatbot, inne)
-
Wsparcie Specjalistów CRM w działaniach eCRM w ramach różnych projektów
-
Koordynacja i optymalizacja Newsletterów Automatycznych
-
Analiza i prezentacja wyników oraz wniosków z kampanii
-
Wsparcie Managera przy ujednolicaniu procesów i ofert w ramach różnych rynków, a także przy dodatkowych projektach
Wymagania:
-
Min 3-4 lata doświadczenia na podobnym staowisku w firmie działającej w omnichannel
-
Doświadczenie w doborze mediów, targetowania klientów oraz w dopasowywaniu ofert i komunikacji z klientami
-
Biegła znajomość języka angielskiego
-
Mile widziane doświadczenie w międzynarodowej firmie oraz doświadczenie w pracy na kilku rynkach
-
Dobra organizacja pracy i zarządzania czasem
Oferujemy:
-
Znaczny wpływ na rozwój powierzonego obszaru
-
Ciekawe projekty i ciągły rozwój kompetencji
-
Wspólne świętowanie dużych i małych sukcesów
-
Pracę w przyjaznym i pozytywnie nastawionym zespole
-
Dofinansowanie do wypoczynku
-
Kartę podarunkową na święta
-
I najważniejsze - atmosferę Zaufania, Odpowiedzialności, Współpracy i Uznania