Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
eCommerce Project Manager (Retail)
Lokalizacja: Warszawa
Naszym Klientem jest sieć handlowa, będąca liderem w swojej kategorii produktowej.
Z uwagi na silny rozwój marki w segmencie e-Commerce, poszukujemy osoby, która obejmie odpowiedzialność za rozwój platformy eCommerce - zarządzi procesem transformacji oraz będzie wdrażać i koordynować projekty związane z obszarem UX/UI. Będziesz osobą, która jako samodzielny ekspert, decydować będziesz o zmianach na platformie - balansując między biznesem a zewnętrznymi zespołami IT. Twój główny cel - ciągła optymalizacja funkcjonalności sklepu
Nasz Klient Zapewnia
- rozwój w największej sieci retailowej w swojej branży,
- dostęp do najnowszych narzędzi na rynku,
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
- dużą decyzyjność i samodzielność w działaniu,
- atrakcyjny pakiet benefitów.
U Kandydatów zwracamy uwagę na
- minimum 3-letnie doswiadczenie w koordynowaniu zmian technologicznych na platformach eCommercre, w tym minimum rok dośiwadczenia w zarządzaniu zespołami projektowymi,
- wysokie kompetencje managerskie,
- znajomość technologi IT, w tym zagadnień UX/UI,
- omnichannellowe podejście do platform eCommerce,
- wiedza na temat optymalizacji użyteczności serwisów, oraz ścieżki zakupowej Klienta,
- biegłą znajomość języka angielskiego.