#

E-COMMERCE MANAGER

Ad Modum

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest jedno z największych giełdowych towarzystw ubezpieczeniowych na świecie. Firma działa w segmencie ubezpieczeń na życie, produktach emerytalnych, oszczędnościowych i inwestycyjnych, ubezpieczeń wypadkowych, uzupełniających ubezpieczeń zdrowotnych oraz majątkowych.

W Polsce firma istnieje od 1999 roku i uznawana jest za eksperta w tworzeniu długoterminowych programów inwestycyjno-oszczędnościowych.

 

Ze względu na rozwój usług w Internecie, nasz Klient poszukuje kandydata na stanowisko:

 

E-COMMERCE MANAGER

Miejsce pracy: Warszawa

 

Charakterystyka stanowiska:

Wynagrodzenie podstawowe: 10 000 – 13 000 PLN brutto

Dodatki do wynagrodzenia: premia roczna, premia indywidualna, karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie inwestycyjne, liczne szkolenia kierunkowe i rozwojowe.

Rodzaj umowy: umowa o pracę na pełen etat

Linia Raportowania: E-commerce and Marketing Director

 

Zakres odpowiedzialności:

  • Odpowiedzialność za rozwój kanału e-commerce, aktywny udział w rozwoju produktów oraz systemów e-commerce.
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii e-marketingowych i e-commerce.
  • Samodzielne prowadzenie projektów w ramach internetowych kanałów marketingowych i tworzenie rozwiązań mających na celu podniesienie sprzedaży.
  • Planowanie i realizacja kampanii reklamowych oraz działań komunikacyjnych związanych z e-commerce.
  • Współpraca z agencjami marketingowymi i partnerami biznesowymi w ramach bieżących k ampanii marketingowych. Nadzorowanie realizacji projektów zgodnie z wytycznymi strategii oraz oczekiwaniami firmy.
  • Koordynacja i zapewnienie wdrożenia wszelkich prac związanych z obsługą strony firmowej i intranetu.
  • Zarządzanie budżetem w ramach prowadzonych kampanii on-line.
  • Analiza trendów w digital marketingu, konkurencji i zachowań klientów.

 

Profil kandydata:

  • Sukcesy we wdrażaniu, prowadzeniu i rozwijaniu projektów e-commerce.
  • Praktyczne doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii e-marketingowych w różnych kanałach komunikacji on-line.
  • Bardzo dobra znajomość technik i narzędzi marketingu internetowego (m.in. SEO, SEM, e-mail marketing, web analytics itp.).
  • Znajomości mierników efektywności e-kampanii, narzędzi Google Analytics i Google AdWords.
  • Dobre zrozumienie funkcjonowania platform internetowych.
  • Wiedza na temat trendów digital marketingu na świecie.
  • Podstawowa znajomość programów graficznych.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną współpracę z siedzibą główną firmy.

 

Firma oferuje pracę w międzynarodowym otoczeniu i udział w ciekawych projektach.

Prezentacja firmy

Ad Modum jest agencją zajmująca się rekrutacjami i projektami rozwojowymi.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi