W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
E-commerce Manager
Miejsce pracy: PoznańFor our Client, an international, well known company from FMCG sector, we are looking for experienced E-commerce Manager.
Responsibilities:
- Growth of volume and profitability of E-commerce in all CEE region
- Close cooperation with the respective Key Account Manager
- Target responsibility, together with the respective Key Account Manager
- Increase the products / categories attractivity on Digital Shelves
- Ensure strong visibility of products in each eRetail Touchpoint (Merchandizing / Cross-Selling / Promotions)
- Develop and implement promotions/campaigns with customers
- Look for more opportunities in the E-commerce environment and respond quickly to business challenges
- Increase market share
Requirements:
- Experience with managing E-commerce business or digital marketing
- Experience as Key Account Manager in FMCG Industry will be a plus
- Good understanding of the E-commerce market in Poland and other countries such as CZ,SK is a plus
- Communication and negotiation skills with E-shops
- Analytical skills and advanced Excel knowledge
- Advanced English and Polish language
- Ability to work independently, setting priorities and goals
Benefits:
- Interesting job in a strong international growing company
- Friendly and informal environment
- Interesting yearly bonus package
- Company benefits such as: flexible working hours, home office 1 day/weekly, sodexo lunch pass credit, individual language courses paid 50% by employer, private medical care
- Company's products available on site