Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Head of Content
Lokalizacja: WrocławDla naszego Klienta, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko Head of Content.
Zakres obowiązków:
- Kreowanie i wdrażanie działań mających na celu budowanie strategii content marketingu w obszarze technologii
- Kreowanie strategii digital marketingu i traffic growth solution
- Zarządzanie zespołem redaktorów
Nasz Klient oferuje:
- Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenia na życie, karta Multisport)
- Możliwość ew. pracy zdalnej
- Możliwość podniesienia swoich kompetencji poprzez wewnętrzne szkolenia.
- Lekcje języka angielskiego z native speakerami
- Zimowe i letnie imprezy integracyjne
- Strefę chillout wyposażoną w rzutki, konsolę Xbox i piłkarzyki.
- Dostęp do firmowej biblioteki
- Niekorporacyjną atmosferę, bezpośredni kontakt począwszy od prezesa firmy.
- Możliwość uzyskania certyfikacji w stosowanych przez firmę technologiach
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (Content Manager/Copywriting Manager)
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Znajomość: Hubspot, Marketing Auromation, Asana, Hotjar, G-Suite, Slack.
- Znajomość strategii ukierunkowanej na wzrost ruchu
- Duża wiedza z zakresu content marketingu/digital marketingu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – pisanie tekstów w tym języku