Dział IT – Helpdesk
Warszawa , Praga-Południe - WAWER
Jesteśmy polskim oddziałem zapewniającym wsparcie serwisowe dla systemu do optycznego rozpoznawania i weryfikowania produktów z branży farmaceutycznej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko
Support Technician / Technik Działu Wsparcia
Główne zadania dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku:
- Przyjmowanie i obsługiwanie zgłoszeń w systemie OTRS
- Wykonywanie prac serwisowych (możliwe wyjazdy na terenie Polski)
- Kontakt z klientem (głównie drogą elektroniczną)
- Kontakt z głównym oddziałem zlokalizowanym we Włoszech (w języku angielskim)
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra obsługa komputera
- zdolności analityczne
- komunikatywność
- wykształcenie minimum średnie
- prawo jazdy kat. B
- wysoka kultura osobista
Doświadczenie w obsłudze systemów wizyjnych nie jest wymagane.
Zapewniamy szkolenia oraz wsparcie. Możliwe także wyjazdy szkoleniowe do głównego oddziału zlokalizowanego we Włoszech.
Praca głównie przy komputerze w biurze w Warszawie- Wawer .
Zatrudnienie : etat po okresie próbnym.
Godziny pracy 9,00 do 17,00 , oraz sporadycznie wyjazdy do klientów na terenie całej Polski.
Outsourcing IT. Cloud Services.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzeni... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.