- Rekrutacja prowadzona online -
Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów, posiadającej również rozwiniętą platformę e-commerce poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Dyrektor ZakupówMiejsce pracy: Warszawa
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
- tworzenie i realizacja strategii w obszarze rozwoju kategorii asortymentowych, polityka zakupowa, asortymentowa, cenowa i marżowa w tym:
- przygotowywanie założeń budżetowych, kreowanie i realizacja planów rozwoju dla poszczególnych grup asortymentowych w drogeriach i on line,
- optymalizacja działań zakupowych (optymalizacja portfolio dostawców i produktów) i dostosowanie do potrzeb klientów on line i w sklepach, zapewnienie dostępności produktów w sieci,
- utrzymywanie partnerskich relacji biznesowych - bieżąca współpraca z dostawcami (warunki handlowe, dostępność oferty, akcje promocyjne itp.), prowadzenie negocjacji zakupowych, zawieranie umów handlowych,
- kreowanie polityki cenowej i marżowej, przygotowywanie i wdrażanie bieżącej polityki promocyjnej - wdrażanie i monitoring akcji promocyjnych, analiza wskaźników pod kątem skuteczności przeprowadzonych akcji promocyjnych,
- dbałość o stok magazynowy (współodpowiedzialność za rotację i działania prosprzedażowe), udział w planowaniu i likwidacji nierotującego zapasu w sieci,
- monitorowanie i analiza trendów rynkowych, preferencji klientów oraz działań konkurencji, proponowanie rozwiązań,
- kierowanie, motywowanie i rozwój ponad 20-osobowego zespołu,
- przegląd narzędzi, procedur i procesów w Dziale Handlowym - tworzenie standardów i procedur związanych z realizacją procesu zakupowego, polityką asortymentową, cenową i marżową sieci i egzekucja ich stosowania, poszukiwanie optymalizacji kosztowych w obszarze podległego pionu;
- przygotowywanie raportów i analiz.
WYMAGANIA:
- min. 4 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku Dyrektora Działu Zakupów/Handlowego w sieci sprzedaży detalicznej (warunek konieczny)
- myślenie strategiczne - umiejętność budowania i egzekucji strategii, chęć i umiejętność wdrażania zmiany w organizacji,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne (doświadczenie w negocjowaniu dużych kontraktów zakupowych), prezentacyjne i komunikacyjne,
- silna orientacja na wyniki, praca z KPIs, wysoka motywacja, poczucie odpowiedzialności za pracę swoją oraz podległego zespołu,
- umiejętności: przywódcze, zarządcze, budowania zespołu (wyznaczanie/egzekucja celów, udzielanie informacji zwrotnej, motywowanie i rozwój) i współpracy w zespole,
- długoterminowe planowanie, analityczne myślenie i bardzo dobra organizacja pracy,
- znajomość rynku kosmetycznego (mile widziane),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- prawo jazdy kat. B.
KLIENT OFERUJE:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy,
- pracę w stabilnej firmie, przestrzeń do samorealizacji, przyjazną atmosferę, elastyczne godziny pracy,
- jasno wytyczone cele do realizacji oraz duży zakres samodzielności,
- odpowiednie narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
- świadczenia pozapłacowe (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, atrakcyjne zniżki na zakup produktów z asortymentu).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.