W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Dyrektor Zakupów i Łańcucha Dostaw
Miejsce pracy: ToruńDla naszego Klienta, znanej firmy produkcyjnej z spożywczej, o rozpoznawalnej marce na rynku, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Dyrektor Zakupów i Łańcucha Dostaw
Obowiązki:
- Zarządzanie działem zakupów surowców do produkcji i opakowań
- Odpowiedzialność za tworzenie i realizację strategii zakupowej firmy
- Planowanie zakupów w oparciu o potrzeby produkcji, sezonowość sprzedaży i warunki umów z klientami
- Analizy rynku, ofert dostawców, trendów oraz cen
- Poszukiwanie nowych źródeł surowców i kwalifikacja nowych dostawców
- Zarządzanie zespołem specjalistów
- Negocjacje i kontraktacja warunków w oparciu o założony budżet
- Budowanie relacji i rozwój współpracy z dostawcami
- Planowanie logistyki i odbioru dostaw
- Optymalizacja procesów i kosztów podległego obszaru
- Udział w projektach usprawniających
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 5 lat w obszarze zakupów
- 2 lata na stanowisku managerskim w branży FMCG, w firmach produkcyjnych
- Silne umiejętności komunikacyjne i liderskie oraz duża świadomość biznesowa
- Ukierunkowanie na realizację wyznaczonych celów oraz umiejętność identyfikacji i organizacji zasobów potrzebnych do realizacji zadań
- Umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania
- Bogata wiedza dotycząca zakupów i obszaru FMCG
Korzyści:
- Praca w firmie o rozpoznawalnej marce na rynku
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Bardzo duża decyzyjność i niezależność
- Praca hybrydowa/zdalna po okresie wdrożeniowym
- Samochód służbowy