#

DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE

Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie

Chełm, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/1416


Obowiązki:

1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;
2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;
4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;
5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Śrdowiskowego Domu Samopomocy;
6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;
7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;
8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;
9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;
10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;
11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;
12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;
13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;
14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;
15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;
16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość Ustawy o finansach publicznych
  • znajomość rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy
  • znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej
  • umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim
  • komunikatywność, kreatywność
  • znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  • znajomość Kodeksu Pracy

Zawód:

  • Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymaganie niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy tj.: psychiatria, pedagogika, psychologia, praca socjalna, terapia zajęciowa, 6) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.), 7) minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej, 8) co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, 9) stan zdrowia pozwalający na kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość i umiejętność interpretacji: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy; 2) umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim, 3) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, 4) komunikatywność, kreatywność. 3. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki, 4) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. 4. Zakres wykonywanych zdań na stanowisku: 1) samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności; 2) organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień; 4) zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy; 5) wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy; 6) kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową; 7) decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy; 8) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy; 9) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy; 10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy; 11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie; 12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy; 13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm; 14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy; 15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej; 16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 9,31 % 6. Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe) 6) referencje (kserokopia), 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie, 8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej, 9) dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, 10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 11) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora, 14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie w terminie do dnia 04 lipca 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej: www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) , powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 24 czerwca 2019 r., prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.). KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY NA STANOWISKU DYREKTORA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ MIASTA CHEŁM Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65, 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm, 3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Prezydent Miasta Chełm, 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych, 5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, 6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO, 7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//35ogloszenie.pdf


Miejsce pracy: Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: 1 ) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów), 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe) 6) referencje (kserokopia), 7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie, 8) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej, 9) dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, 10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii, 13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora, 14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi