#

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego klienta – Generalnego Wykonawcy, specjalizującego się w najnowszych technologiach w budownictwie, firmy zatrudniającej ponad 100 osób w siedzibie pod Poznaniem – szukamy kandydata na stanowisko

Dyrektor Sprzedaży i MarketinguMiejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • budowanie strategii marketingowej oraz sprzedażowej firmy;
  • odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i marżowych;
  • kontrola realizacji wdrożonej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży;
  • nadzór nad aktywnym pozyskiwaniem Inwestorów;
  • zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing w tym podejmowanie działań zapewniających realizację założonych planów sprzedażowych;
  • tworzenie indywidualnych planów dla pracowników działu handlowego, kontrolowanie ich realizacji i wyników sprzedaży;
  • prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z Inwestorami, nadzór
    nad przygotowywaniem ofert handlowych, sporządzanie umów i dokumentów handlowych;
  • nadzór nad obsługą handlową Inwestorów;
  • raportowanie bieżącej aktywności handlowej i sprzedażowej;
  • podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia i podwyższania kompetencji pracowników działu handlowego;
  • tworzenie nowych projektów handlowych;
  • badanie rynku i monitoring działań konkurencji;
  • udział w tworzeniu materiałów marketingowych i reklamowych;
  • współpraca z Zarządem spółki.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa;
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sprzedażą w firmach budowlanych w zakresie generalnego wykonawstwa;
  • mile widziane min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze handlowym
  • znajomość sektora budowlanego w zakresie inwestycji budowlanych;
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych i sprzedażowych;
  • umiejętność planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi;
  • umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń;
  • umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych;
  • przedsiębiorczość oraz umiejętności negocjacyjne;
  • silne nastawianie na realizację celów oraz wytrwałość i konsekwencja.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze powiększone o premie kwartalne;
  • samochód służbowy i inne niezbędne, nowoczesne narzędzia pracy;
  • benefity pozapłacowe (np. opieka medyczna i karta multisport);
  • udział w ciekawych projektach;
  • duży zakres decyzyjności i odpowiedzialności (stanowisko podlega pod Zarząd);
  • pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi