- Rekrutacja prowadzona online -
Dla naszego klienta – Generalnego Wykonawcy, specjalizującego się w najnowszych technologiach w budownictwie, firmy zatrudniającej ponad 100 osób w siedzibie pod Poznaniem – szukamy kandydata na stanowisko
Dyrektor Sprzedaży i MarketinguMiejsce pracy: Poznań
Zadania:
- budowanie strategii marketingowej oraz sprzedażowej firmy;
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych i marżowych;
- kontrola realizacji wdrożonej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży;
- nadzór nad aktywnym pozyskiwaniem Inwestorów;
- zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż, marketing w tym podejmowanie działań zapewniających realizację założonych planów sprzedażowych;
- tworzenie indywidualnych planów dla pracowników działu handlowego, kontrolowanie ich realizacji i wyników sprzedaży;
-
prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków współpracy z Inwestorami, nadzór
nad przygotowywaniem ofert handlowych, sporządzanie umów i dokumentów handlowych; - nadzór nad obsługą handlową Inwestorów;
- raportowanie bieżącej aktywności handlowej i sprzedażowej;
- podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia i podwyższania kompetencji pracowników działu handlowego;
- tworzenie nowych projektów handlowych;
- badanie rynku i monitoring działań konkurencji;
- udział w tworzeniu materiałów marketingowych i reklamowych;
- współpraca z Zarządem spółki.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa;
- co najmniej 5 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku osoby odpowiedzialnej za zarządzanie sprzedażą w firmach budowlanych w zakresie generalnego wykonawstwa;
- mile widziane min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze handlowym
- znajomość sektora budowlanego w zakresie inwestycji budowlanych;
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych i sprzedażowych;
- umiejętność planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi;
- umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń;
- umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych;
- przedsiębiorczość oraz umiejętności negocjacyjne;
- silne nastawianie na realizację celów oraz wytrwałość i konsekwencja.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze powiększone o premie kwartalne;
- samochód służbowy i inne niezbędne, nowoczesne narzędzia pracy;
- benefity pozapłacowe (np. opieka medyczna i karta multisport);
- udział w ciekawych projektach;
- duży zakres decyzyjności i odpowiedzialności (stanowisko podlega pod Zarząd);
- pracę w stabilnej firmie, w miłej i przyjaznej atmosferze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.