Dyrektor Operacyjny
Rola:
- Udział w kreowaniu i realizacji strategii Spółki
- Kompleksowe zarządzanie obszarem wsparcia dla działalności spedycyjnej (m.in. obieg dokumentów, weryfikacja i zarządzanie ryzykiem, windykacja, rozliczenia, finanse i księgowość, IT)
- Identyfikacja i zarządzanie ryzykami związanymi z działalnością Spółki
- Zarządzanie i motywowanie podległych menadżerów
- Inicjowanie i nadzór nad projektami usprawnień i optymalizacji procesów wsparcia (w szczególności procesów obiegu dokumentów, finansowo-księgowych oraz windykacyjnych)
- Nadzór nad prawidłowym działaniem oraz rozwojem systemów informatycznych oraz infrastrukturą informatyczną
- Kreowanie oraz nadzór nad polityką jakości oraz polityką bezpieczeństwa
- Zarządzanie zmianą, monitorowanie i doskonalenie procesów wsparcia
- Współpraca z klientami wewnętrznymi (Dyrektorzy i Menedżerowie z obszaru spedycji), wspieranie procesów operacyjnych
Wymagania:
- Co najmniej 4 letnie doświadczenie na podobnych stanowiskach kierowniczych w dużych organizacjach usługowych, w szczególności
- Doświadczenie w prowadzenia projektów zgodnie z uznanymi metodykami (potwierdzone certyfikatem PMP/PMI lub/i Prince2)
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z wykorzystaniem metodyk zwinnych (Agile/Scrum)
- Mile widziane doświadczenie w projektach realizowanych dla sektora Transportu i Logistyki
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Centrach Usług Biznesowych (Shared Services/BPO)
- Doświadczenie w reorganizacji procesów i optymalizacji kosztów, w tym w automatyzacji i digitalizacji procesów
- Umiejętność rozwiązywania problemów w oparciu o potrzeby klientów wewnętrznych i dialog
- Zapewnienie wysokiej jakości i efektywności procesów wsparcia zgodnie ze zdefiniowanymi wskaźnikami
- Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
- Organizowanie i efektywne zarządzanie pracą zespołów
- Proaktywność i orientacja na rezultaty
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe