Zadania / obowiązki:
• Współtworzenie i wdrażanie strategii firmy w zakresie zagadnień operacyjnych.
• Analizowanie ryzyka oraz wdrażanie rozwiązań biznesowych pozwalających na elastyczne dostosowanie do zmian na rynku.
• Nadzór nad realizacją kluczowych celów w ujęciu globalnym, jak i poszczególnych działów- zakupy, logistyka, magazyn, sprzedaż, marketing, HR, finanse i controlling.
• Zarządzanie organizacją podległych działów, w tym wdrożenie systemu zarządzania zorientowanego na cele i realizację KPI na każdym poziomie.
• Współtworzenie polityki personalnej firmy, w tym wdrożenie systemu motywacyjnego zorientowanego na wyniki i realizację celów opartych o KPI.
• Dbałość o dobrą atmosferę w pracy oraz rozwój i motywację personelu, w tym wdrożenie kultury i mechanizmów ciągłego uczenia się, doskonalenia kompetencji oraz procesów.
• Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
Firma oferuje:
• Rynkowe wynagrodzenie oparte o umowę o pracę lub umowę na zasadzie B2B.
• Stabilne zatrudnienie w nowoczesnej firmie, będącej liderem na krajowym rynku.
• Niekorporacyjną atmosferę pracy oraz otwartość w relacjach z właścicielami .
• Samochód służbowy.
Oczekiwania:
• 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie średniej bądź dużej wielkości. Mile widziane doświadczenie w firmie o profilu handlowo-dystrybucyjnym.
• Doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania opartych o zarządzanie przez wyniki np. MBO, LM, BSC.
• Dojrzałość biznesowa oraz umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, zorientowanego na realizację celów biznesowych.
• Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
• Dobra znajomość języka rosyjskiego.
• Znajomość zagadnień z obszaru e-biznesu.